Papaya este agentia de publicitate a CEC
Data publicarii: 02-05-2007 | MediaIn urma unei concurs organizat la inceputul anului, CEC a ales agentia de publicitate Papaya, care se va ocupa de promovarea produselor bancii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Activitatea Papaya va consta in servicii de consultanta si creatie si, de asemenea, in cumpararea de spatii media.
"Cel mai important obiectiv al CEC in acest an este cresterea cotei de piata, iar in acest scop consideram de maxima importanta comunicarea produselor noastre in mod coerent, profesionist. Misiunea ne va fi usurata de faptul ca numerosi analisti ai pietei financiar-bancare, au declarat deja produsele CEC ca fiind foarte competitive. Totusi, dat fiind nivelul scazut al comunicarii noastre din ultimii ani, va trebui sa muncim mult pentru a ajunge din urma bancile care au investit deja foarte mult la acest capitol. Avem incredere in parteneriatul cu Papaya pentru ca, in afara de prospetimea ideilor creative, ei au demonstrat o extraordinara empatie cu specificul CEC in peisajul bancar si o receptivitate crescuta la nevoile, aspiratiile si asteptarile clientilor bancari", considera Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare CEC.
"Suntem foarte bucurosi ca am fost cei alesi de comisia CEC, mai ales ca licitatia organizata o avut un standard ridicat. In acest moment, pot spune ca avem de comunicat un produs foarte bun si un brand cu o notorietate uriasa in Romania. Studiile pe care le-am facut arata ca CEC ar putea sa avanseze foarte rapid spre o cota de piata mai mare. Institutia a inregistrat importante si pozitive restructurari in ultimii ani, iar acum este randul ca acestea sa fie comunicate. Sper ca produsele agentiei Papaya sa reuseasca sa fie cel putin la fel de competitive ca produsele CEC", a declarat Robert Tiderle, Managing Director Papaya Advertising.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer