MasterCard raporteaza cresteri de peste 10% in Europa
Data publicarii: 16-08-2007 | AfaceriMasterCard Worldwide a anuntat rezultatele financiare inregistrate in al doilea trimestru din 2007, in Europa, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In acest trimestru, regiunea a raportat cresteri de peste 10% ale volumului brut de tranzactii pe cardurile de credit MasterCard (14,3%), ale volumului de tranzactii la comercinati1 (14,7%), ale numarului de tranzactii la comercianti (12,6%), ale retragerilor de numerar (11%) si ale numarului de carduri emise (18,2%), in comparatie cu aceeasi perioada din 2006.
Pana la 30 iunie 2007, au fost emise 164 de milioane de carduri MasterCard (excluzand Maestro si Cirrus) de catre institutiile financiare cliente MasterCard din Europa. Posesorii de carduri din regiune au realizat 1.390 milioane de tranzactii in cel de al doilea trimestru din 2007 si au utilizat cardurile lor MasterCard la opt milioane de locatii de acceptare din intreaga Europa.
Javier Perez, Presedinte, MasterCard Europe, spune: "Rezultatele pe care le anuntam arata ca afacerea noastra in Europa este puternica, iar regiunea continua sa fie una din zonele cu o contributie semnificativa la succesul MasterCard la nivel global.
"Produsele inovatoare stau la baza activitatilor noastre in Europa. Un exemplu in acest sens il constituie extinderea programelor de plati contactless 'Tap & Go' in mai multe tari, printre care Marea Britanie si Spania.
"In Marea Britanie, de exemplu, in mai, am anuntat lansarea, in Londra, a platilor contactless care vor permite consumatorilor sa plateasca cu cardurile lor PayPass 'Tap & Go' in cursul acestui an. Aceasta lansare marcheaza inceputul implementarii la nivel national a unui program programat pentru 2008."
Javier Perez concluzioneaza: "Pentru a ne asigura ca toti clientii vor beneficia in continuare de solutiile noastre inovatoare de plata, in cea de a doua jumatate a anului 2007 ne vom dubla eforturile pentru a ne asigura ca Zona Unica de Plata Euro (Single Euro Payments Area - SEPA) va deveni disponibila din ianuarie 2008. Lansarea ei va stimula competitia in segmentul platilor, iar cei care vor avea de castigat vor fi consumatorii, comerciantii si bancile, dar si intreaga zona economica Euro."
In Europa, marcile Maestro si Cirrus apar pe peste 292 milioane de carduri, in crestere cu 4,7% in comparatie cu al doilea trimestru din 2006. Consumatorii pot acum efectua cumparaturi cu cardurile lor Maestro la peste 6,5 milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga Europa.
MasterCard in Europa a raportat o serie de realizari in trimestrul al doilea dupa cum urmeaza:
-
In aprilie, MasterCard a anuntat un nou parteneriat cu Lloyds TSB prin care majoritatea cardurilor de credit din portofoliul bancii vor emite sub sigla MasterCard.
-
In mai, concomitent cu anuntul lansarii platilor contactless in Londra, MasterCard a semnat un parteneriat cu Royal Bank of Scotland Group pentru a prezenta rezultatele primelor teste pentru platile 'Tap & Go' din Europa.
-
Tot in mai, MasterCard a lansat primul ceas din Europa echipat cu tehnologia contactless MasterCard PayPass, in parteneriat cu Garanti Bank din Turcia.
-
In iunie, MasterCard si Caja Madrid au lansat primul pilot PayPass din Spania.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare