Kaspersky Lab tinteste in acest an cresterea cotei pe piata securitatii IT din Romania la 30 la suta
Data publicarii: 02-09-2010 | IT&CKaspersky Lab Romania, reprezentanta locala a producatorului rus de solutii de securitate informatica, vizeaza in acest an cresterea cotei de piata pe sectorul securitatii IT din Romania pana la 30%, fata de circa 20% anul trecut, a declarat miercuri pentru NewsIn directorul general Teodor Cimpoesu.
"In acest sens, ne bazam pe o crestere a vanzarilor pe segmentul de business, dar si pe cel de consumer, care este in crestere din 2008", a precizat directorul general al Kaspersky Lab Romania si Bulgaria, Teodor Cimpoesu.
Principalii competitori ai Kaspersky Lab sunt BitDefender, Symantec si ESET.
Kaspersky Lab a lansat miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, cele mai noi versiuni ale principalelor sale produse pentru utilizatorii individuali, Kaspersky Internet Security 2011 si Kaspersky Anti-Virus 2011. Aceste doua produse ofera protectie proactiva in timp real prin monitorizarea constanta a sistemului, pentru a detecta orice potentiale amenintari si pentru a preveni orice activitati distructive.
Potrivit reprezentantilor companiei, ambele produse au in componenta sisteme de protectie proactiva contra noilor amenintari, inca necunoscute. Acestea se bazeaza pe scanarea constanta pentru a detecta orice simptome de amenintare, modulele fiind actualizabile, adica in eventualitatea aparitiei de noi amenintari, solutiile vor fi actualizate fara a fi nevoie de o reinstalare completa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online