ASTRA Asigurari deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Constanta si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta regiune
Data publicarii: 14-06-2011 | Finante-BanciAstra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Constanta si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta zona, pentru a le oferi clientilor sai servicii rapide si eficiente, la cele mai inalte standarde de calitate. In Bucuresti functioneaza cu succes de la mijlocul lunii martie 2011, un Dispecerat in incinta Centrului de Constatari de Daune.
In acelasi timp, clientii Astra Asigurari vor avea acces la un sistem de preavizare on-line. Astfel, vor putea sa afle si sa completeze pe site-ul www.astraonline.ro documentele necesare pentru intocmirea dosarului de dauna, vor fi consiliati on-line si tot on-line vor afla data programarii la Centrul de Daune.
"Astra Asigurari deschide in medie 500 dosare de dauna pe zi, la nivel national. La nivelul judetului Constanta, media dosarelor de dauna deschise zilnic este de 30 de dosare. Prin urmare, este foarte important pentru clientii nostri sa beneficieze de servicii permanent imbunatatite, de la deschiderea dosarelor de dauna pana la finalizarea lucrarilor de reparatie", declara Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari.
De asemenea, Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a daunelor auto printr-o platforma IT care va inregistra toate etapele parcurse de dosarul de dauna: de la deschiderea acestuia pana la finalizarea lucrarii de reparatie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere.
Fiecare service va fi, insa, evaluat tehnic inainte de a intra in acest program, intr-un sistem de masurare a dotarilor tehnice si al gradului de satisfacere al clientilor Astra.
"Incercam sa imbunatatim serviciile atat in interiorul companiei noastre cat si in relatia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clientii Astra este important sa aiba posibilitatea sa vada in timp real care este stadiul reparatiei masinii avariate, de aceea insistam ca service-urile partenere sa aiba montate camere de filmat in ateliere. Noi am dotat deja Centrele de Dauna cu aparatura video. Clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc. Noi vom evalua gradul de multumire al fiecarui client la finalul daunelor solutionate", a concluzionat Radu Mustatea.
Daunele platite la nivelul judetului Constanta, in primele trei luni ale anului 2011, pe segmentul RCA, au fost de 4.372.376 lei (1.298 dosare platite), fata de 1.640.689 lei(528 dosare platite) in aceeasi perioada a anului trecut. Pe segmentul CASCO, daunele platite la nivelul judetului Constanta au fost, in primele trei luni ale lui 2011, de 2.954.232 lei (2.036 dosare platite), fata de 2.424.171 lei (528 dosare platite) aceeasi perioada din 2010.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024