BRD a lansat la Sibiu, in premiera europeana, BRD Transport
Data publicarii: 07-09-2011 | Finante-Banci
BRD, MasterCard si Societatea Comerciala de Transport local din Sibiu "Tursib” au anuntat in cadrul unei conferinte de presa implementarea solutiei de plata contactless PayPass™ in transportul in comun din Sibiu, primul oras din Europa care ofera posibilitatea de a calatori cu mijloacele de transport in comun utilizand ca mijloc de plata a calatoriilor cardurile MasterCard® si Maestro® PayPass™, fara emitere de bilete.
BRD - Groupe Societe Generale, cel mai important emitent de carduri din Romania, si MasterCard au anuntat in luna mai a acestui an evolutia platformei tehnice multifunctionale care incorporeaza tehnologia MasterCard PayPass™: plata contactless in mijloacele de transport in comun. Emise sub sigla MasterCard si Maestro, cardurile duale care permit plata calatoriilor cu mijloacele de transport in comun pot fi folosite atat la nivelul Capitalei, cat si in tara, mai concret, incepand de astazi si in Sibiu.
BRD a incheiat cu Tursib un parteneriat strategic de dezvoltare a noilor tehnologii in transportul in comun, al carui prim pas este plata calatoriilor cu carduri bancare contactless direct in mijloacele de transport. Urmare a acestui parteneriat, Tursib se plaseaza in randul celor mai avansati furnizori de servicii pentru comunitate la nivel international.
"Transportul public din Sibiu a reusit intr-un timp relativ scurt sa isi schimbe complet dinamica si utilitatea in comunitate. Avem astazi un transport public performant, cu mijloace de transport noi si cu trasee optimizate. Astazi se marcheaza la Sibiu o premiera pe tara si in ceea ce priveste sistemul de ticketing. Cetatenii vor beneficia de o modalitate mult mai simpla de plata a biletului, direct in mijloacele de transport. Felicit cu aceasta ocazie societatea de transport public si in egala masura BRD si Mastercard pentru proiectul pe care astazi il inauguram” a declarat Primarul Klaus Werner Iohannis, cel care a urcat primul in autobuzul dotat cu noua tehnologie. Acesta a facut si prima plata "instant” cu cardul BRD.
"Prin aceasta solutie de plata a calatoriei in mijloacele de transport in comun ale Tursib incercam sa oferim cetatenilor Sibiului, dar si vizitatorilor frumosului nostru oras un serviciu la cele mai ridicate standarde tehnologice. De asemenea, contributia noastra la bunul renume al Sibiului va fi sensibil imbunatatita", a declarat Adrian Popa, Directorul General al SC Tursib SA.
Cardurile contactless emise de BRD vor putea fi incarcate in scurt timp si cu abonamente valabile pe liniile de transport in comun din Sibiu. De asemenea, pentru plata calatoriilor sunt acceptate in mijloacele de transport orice tip de card contactless MasterCard/Maestro emis oriunde in lume.
Toate aceste facilitati sunt disponibile suplimentar fata de functionalitatile unui card contactless si de celelalte functionalitati obisnuite ale unui card bancar standard (retragere de numerar, plati la comercianti, plati de facturi, plati pe internet, atat in tara, cat si in strainatate etc).
Noua functionalitate reprezinta o dezvoltare a platformei tehnice care include deja cardurile Instant Pay sub forma de sticker si breloc, precum si cardul Suporter personalizat pentru acces pe stadionul echipei de fotbal favorite, prin utilizarea tehnologiei contactless MasterCard PayPass.
«Inovarea este o emblema a BRD si incercam astfel sa adaptam produsele si serviciile la nevoile si cerintele pietei, care evolueaza continuu. Permanent ne preocupam sa oferim clientilor ceea ce acestia isi doresc, incercam sa construim pe bazele unor tehnologii moderne si sa anticipam intotdeauna dorintele clientilor nostri. Traim astazi intr-o lume a gadgeturilor, intr-o lume a vitezei, in care ne dorim ca totul sa se intample din ce in ce mai repede. Tocmai din acest motiv, BRD lanseaza astazi la Sibiu "BRD Transport" - solutia de ticketing bazata pe tehnologie contactless PayPass. "BRD Transport" este un concept integrat din punct de vedere tehnic, avand la baza echipamente de validare a calatoriilor dezvoltate intern pe platforma de acceptare contactless MasterCard PayPass. "BRD Transport" devine astazi un concept unic la nivel European, cu utilizare atat la nivel national, cat si international. Astazi este momentul Sibiului si va felicit pentru reusita deosebita. In acest moment exista parteneriate incheiate si cu Regiile de Transport din Constanta, Galati, Arad si Brasov unde avem deja demarate implementarile pilot pe solutia Contactless BRD. De asemenea, avem discutii avansate si cu alte regii de transport din marile orase.” a declarat Ciprian Nicolae, Director proiect - BRD-Groupe Societe Generale.
"La trei luni dupa lansarea solutiei de plata contactless in transportul public din Bucuresti, de catre BRD, harta oraselor MasterCard PayPass din Romania include de astazi si Sibiul. De mai multi ani MasterCard PayPass indeplineste cateva promisiuni catre detinatorii celor peste 92 de miloane de carduri sau dispozitive PayPass din toata lumea. Pe scurt, acestea sunt: plati mult mai rapide, in siguranta, si confortul de a sti ca nu trebuie sa fii tot timpul atent sa ai maruntis in portofel pentru cumparaturile zilnice. Acum, in Sibiu, clientii isi pot achita calatoriile direct in autobuz, scapand astfel de grija achizitionarii biletului in avans. Sunt convins ca locuitorii Sibiului vor descoperi si aprecia foarte repede avantajele de a plati cu un card MasterCard sau Maestro PayPass in transportul public sau la ceilalti comercianti care ofera aceasta facilitate.” a spus Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE Customer Division.
Tehnologia contactless s-a dezvoltat in majoritatea domeniilor unde ea se doveste foarte utila - de la farmacii si restaurante cu servire rapida, pana la transportul in comun si accesul pe stadion. Extinderea acceptarii cardurilor PayPass in transportul public, combinata cu noile produse lansate astazi de BRD sunt dovada a dinamicii pietei romanesti, inovatia fiind motorul dezvoltarii acesteia.
BRD are deja instalate peste 1.300 de terminale de acceptare a cardurilor contactless la nivelul intregii tari, la comercianti precum Carrefour, Mic.Ro, KFC, Pizza Hut, IKEA, Inmedio, dar si la Regii de Transport precum Metrorex, Sibiu, Constanta, Galati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice