Mai mult de jumatate dintre nemti cer reintroducerea marcii germane
Data publicarii: 06-10-2011 | International
54% dintre germani doresc revenirea la moneda anterioara introducerii euro, arata un sondaj realizat de compania Forsa pentru revista Stern.
Rezultatul este identic cu cel al unui sondaj similar efectuat de Forsa in mai 2010, informeaza Reuters.
De asemenea, 43% dintre germani considera ca economia locala, cea mai mare din Europa, ar avea de castigat odata cu reintroducerea marcii, in timp ce 51% cred ca revenirea la aceasta moneda nu ar aduce niciun beneficiu economic.
Marca germana este un simbol al stabilitatii si puterii economice al Germaniei de Vest in deceniile de dupa cel de-Al Doilea Razboi Mondial. Fostul cancelar Helmut Kohl a reusit cu greu, in anii '90, sa convinga populatia cu privire la beneficiile monedei unice europene, pregatind introducerea acesteia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități