Vanzarile de alimente au scazut cu 20-25% in ultimii doi ani
Data publicarii: 02-02-2012 | Economie
Vanzarile din industria alimentara romaneasca au scazut, in medie, cu 20-25% in ultimii doi ani, din cauza puterii reduse de cumparare, a declarat presedintele Federatiei Sindicatelor din Industria Alimentara, Dragos Frumosu.
"Industria alimentara romaneasca a pierdut in ultimii doi ani foarte multi bani din cauza faptului ca au scazut vanzarile. Estimarile noastre arata o scadere, in medie, cu 20-25%, in ultimii doi ani, respectiv circa 10-15% pe an, din cauza puterii scazute de cumparare. Este o situatie iesita din comun. Oamenii din industrie au fost nevoiti sa tina pe loc preturile anul trecut, nu pentru ca avem o economie asezata, ci pentru ca a scazut puterea de cumparare si vanzarile. Sunt fericiti cei care au avut pana in 3% profit in industria alimentara”, a precizat Frumosu, citat de Agerpres.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități