Studiu: Visa este cea mai de incredere marca de carduri de credit in Romania
Data publicarii: 16-05-2012 | Finante-Banci
Numarul si valoarea tranzactiilor la POS pe cardurile Visa de credit au crescut cu aproximativ 50% in 2011 fata de anul precedent. Visa a fost desemnata cea mai de incredere marca de carduri de credit, pentru al 12-lea an consecutiv, in urma unui studiu realizat de Reader's Digest in 15 tari europene, inclusiv in Romania.
Visa a fost aleasa de 42,4% din cititorii Reader's Digest drept cea mai de incredere marca de carduri de credit si s-a situat in topul clasamentului in toate tarile, cu exceptia Croatiei si Sloveniei.
Respondentii sondajului au fost selectati din Austria, Belgia, Republica Ceha, Croatia, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Slovenia si Suedia.
"Ne bucura ca romanii au incredere in cardurile de credit Visa si ne-au votat de-a lungul anilor la aceasta categorie. Am observat ca populatia a inceput sa fie mai bine informata privind modul de folosire al cardului de credit ca instrument de administrare mai buna a finantelor proprii. In plus, romanii au devenit tot mai constienti de avantajele pe care le au daca platesc cumparaturile cu cardul, in contextul in care programele de genul platilor in rate si bonusurilor returnate pe card au devenit tot mai cunoscute si utilizate”, a precizat Catalin Cretu, General Manager Romania, Visa Europe.
Cardurile de credit Visa au raportat cresteri de doua cifre pentru toti indicatorii pe piata din Romania, in 2011, de remarcat fiind majorarea numarului de tranzactii la POS pe acest segment cu aproape 52%. Valoarea medie a tranzactiei pe cardurile de credit la POS a scazut cu 6,2%, ceea ce subliniaza faptul ca romanii inteleg din ce in ce mai bine scopul utilizarii unui card de credit. Totodata, valoarea totala tranzactionata la POS cu cardurile de credit a crescut cu peste 42%, aceste instrumente fiind utilizate tot mai mult.
Per total, statisticile raportate de Visa Europe arata ca romanii continua sa-si schimbe comportamentul si isi utilizeaza mai des cardurile pentru cumparaturi zilnice. In 2011, numarul de tranzactii la POS cu carduri Visa au crescut cu 29% in termeni anuali, reprezentand peste 38% din totalul tranzactiilor cu carduri Visa. In acelasi timp, valoarea medie a tranzactiei la POS a continuat sa scada, ceea ce inseamna ca romanii isi utilizeaza cardurile Visa pentru plati la comercianti de valoare mai redusa.
Studiul Trusted Brands 2012 a fost realizat prin corespondenta, in perioada septembrie - noiembrie 2011, pe baza a 226.325 de chestionare, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader's Digest din 15 tari europene. Studiul a ajuns la a douasprezecea editie in Europa si a saptea in Romania.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI