Vodafone Experience Store isi deschide portile pentru toti fanii tehnologiei, in AFI Palace Cotroceni
Data publicarii: 24-07-2012 | IT&C
- Vodafone Experience Store aduce o experienta de retail superioara, care imbina inovatia tehnologica cu o noua abordare a relatiei cu clientul
- Special pentru ziua lansarii si pentru weekendul care urmeaza, Vodafone organizeaza mai multe evenimente si concursuri cu premii, in AFI Palace Cotroceni
In perioada 26 - 29 iulie, in Vodafone Experience Store va fi disponibila o oferta promotionala speciala, valabila atat pentru clientii noi cat si pentru cei existenti, care aduce 100 de Euro discount la achizitionarea mai multor modele de smartphone de top, impreuna cu abonamentul Mega 11
Bucuresti, 24 iulie 2012 - Vodafone Experience Store isi va deschide portile pentru toti fanii tehnologiei dornici sa se bucure de o experienta de retail cu adevarat inovatoare, care imbina accesul direct si facil la tehnologie si gadget-urile de ultima generatie cu o interactiune personalizata si cat mai calda cu vizitatorii si clientii.
Situat in AFI Palace Cotroceni, Vodafone Experience Store se intinde pe un spatiu deschis de 500 mp, la etajul 1, in proximitatea patinoarului. Aici, clientii vor putea explora si testa lumea Internetului mobil la viteze de pana la 43.2 Mbps, cu ajutorul celor mai performante smartphone-uri si tablete, impreuna cu produsele si serviciile din portofoliul Vodafone. Mobilitatea este, de altfel, conceptul cheie pentru intreaga experienta, de la design si mobilier, pana la asistenta acordata clientilor.
Special pentru lansare, incepand de astazi si pana pe 29 iulie, toti cei pasionati de lumea tehnologiei sunt asteptati in zonele special amenajate din incinta complexului comercial, situate in apropierea patinoarului, pentru a participa la concursuri cu premii si a se bucura de evenimente inedite. Cu ajutorul tabletelor si a telefoanelor, vizitatorii vor putea sa compuna muzica, sa picteze sau sa "doneze” o fotografie din albumul lor foto din telefonul mobil. Toti participantii vor intra automat intr-o tombola la care vor putea castiga, prin tragere la sorti, unul dintre cele trei telefoane Vodafone Smart II, precum si lectii particulare de muzica, pictura, fotografie.
In 26 iulie, ziua lansarii, Vodafone Experience Store va fi locul in care "tehnologia devine arta”, astfel, ca mai multi artisti vor interactiona cu publicul din AFI Palace Cotroceni intr-un mod inedit: un DJ va sustine un recital special, mixand la tablete, un artist ilustrator va inlocui panza cu o tableta si creionul cu o aplicatie speciala de desenat pentru telefonul mobil si va face portrete digitale tuturor celor care vor pasi pe portile magazinului, un actor "va mima” aplicatii pentru telefonul mobil iar trupa Sensor va sustine un concert inedit pe tablete. Mai mult, clientii prezenti joi in AFI Palace Cotroceni, incepand cu ora 14:00, vor putea participa la un concurs de tip Treasure Hunt, pentru care s-au pus in joc premii speciale - terminale (Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy Tab, Vodafone Smart II) si bilete la film.
In plus, in perioada 26 - 29 iulie, in Vodafone Experience Store va fi disponibila o oferta promotionala, valabila atat pentru clientii noi cat si pentru cei existenti, astfel:
- Clientii care vor achizitiona un abonament incepand cu Mega 11 + optiunea de internet pe mobil 1 GB vor beneficia de un discount de 100 Euro (TVA inclus) pentru smartphone-uri performante (iPhone 4S 16 GB/ 32 GB/ 64 GB, iPhone 4 8Gb, HTC One S, HTC One X, HTC Rhyme, HTC Sensation XL, LG Optimus 3D Max, Motorola RAZR Maxx, Motorola RAZR, Nokia Lumia 800/ 900, Black Berry Torch 9810, BlackBerry Bold 9900, Samsung Galaxy Note 16GB, Samsung Nexus Galaxy I9250, Samsung GALAXY S III 32GB, Sony Xperia S, LG Optimus 4X), precum si beneficii duble (minute/SMS in retea, minute/SMS nationale, trafic internet), pe o perioada de 6 luni, pentru pachetele Smartphone incepand cu Mega 11 + 1 GB trafic internet.
- Clientii care vor achizitiona anumite produse din magazinul Vodafone Experience Store vor primi cadouri atractive, cum ar fi casti Bluetooth sau stick-uri de memorie 4 GB.
Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, dupa venituri, cu 406,4 milioane de clienti in intreaga lume, la 30 iunie 2012. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online