Aur pentru cei de la Samsung si Competence Call Center in gala de decernare a Premiilor Stevie la categoria Vanzari si Relatii Clienti 2013

Data publicarii: 13-03-2013 | Afaceri

La categoria "Front-line Customer Service Team of the Year", trofeul de aur a fost acordat serviciului de Relatii cu Clientii al companiei Samsung.

Samsung Electronics este lider global in materie de electronice de inalta performanta si digital media. CCC a venit in sprijinul Samung Electronics, in calitate de partener extern, inca din 2011, in locatii precum Berlin, Dresden, Viena si Zurich. Parteneriatul s-a materializat prin preluarea apelurilor telefonice ale clientilor, precum si servicii de suport pentru live-chat si Facebook. 280 de angajati raspund solicitarilor de nivel 1 si 2, in trei limbi diferite.

La sfarsitul lunii februarie, in cadrul Festivitatii de Premiere a "Stevie Awards”, desfasurata in Las Vegas, SUA, au fost inmanate "Premiile Oscar in Afaceri”. Samsung si CCC au impresionat juriul format din experti de talie mondiala, la categoria "Front-line Customer Service Team of the Year".

"Ceea ce face din parteneriatul nostru o reteta de succes, sunt  asteptarile mari in ceea ce priveste competentele tehnice ale angajatilor, precum si accentul pus pe motivarea si loializarea acestora. Fiecare agent detine informatii amanuntite despre Samsung, ca brand dar si ca produs. Agentii trebuie sa stapaneasca cunostinte in ceea ce priveste ultimele software-uri si produse, pentru a putea veni in sprijinul clientilor nostri in cel mai eficient mod. In anul 2012, angajatii CCC care ofera suport pentru clientii Samsung, au cumulat 2200 de ore de pregatire. Suntem foarte bucurosi ca implicarea si angajamentul luat au fost, din nou, recompensate”, declara Marcus Nessler, Senior Manager Customer Relations in cadrul Samsung Electronics.

In Laboratorele de Experimentare, angajatii CCC primesc, in mod regulat, asistenta on-site si isi insusesc diferite cunostinte. Sunt incurajati sa testeze televizoare, telefoane mobile, camere foto-video sau aparatura electrocasnica si primesc chiar si mostre de proba livrate la domiciuliu.

Benedikt Dormann, Project Manager al CCC, declara cu mandrie: "Echipa FMA (Forta Motivatoare pentru agenti) desfasoara frecvent activitati comune cum ar fi iesitul la iarba verde si evenimente sportive. Motivarea si loializarea la un nivel superior in combinatie cu abilitatile si cunostintele tehnice fac din acestia profesionistii de top ce vin in sprijinul clientilor Samsung.”

In clasamentul intern al serviciului de Relatii cu Clientii Samsung, echipa CCC s-a clasat pe locul 3 in ultimile 6 luni. Acest clasament cuprinde 41 de centre de Relatii Clienti Samsung, in intreaga lume. Pentru a cincea oara, consecutiv, pentru calitatea serviciilor si a raspunsurilor oferite, Samsung ocupa primul loc in cadrul "Institutului German pentru Calitatea Serviciior”.

"Pornind de la nevoile companiei Samsung, CCC a deschis, proactiv, un  nou sediu in Dresden, pentru a putea oferi spatiul necesar proiectului. Pe parcursul pregatirii acestui sediu, s-au folosit birouri temporare care au fost amenajate in numai 4 saptamani. In 2012 ne-am mutat in birourile finale in cadrul "Dresdner Spitzenmanufaktur”. In ultimii doi ani, departamentul nostru de Resurse Umane a strans o echipa de 400 de angajati ce activeaza, in momentul de fata, acolo” descrie startul acestui parteneriat de afaceri de succes, Christian Legat, Co-CEO al Competence Call Center.

Despre Premiile Stevie pentru Vanzari si Relatii Clienti :

Mai mult de 1000 de cereri de inscriere au fost depuse anul acesta la "Premiile Stevie pentru Vanzari si Relatii Clienti”. Juriul, format din 140 de membrii i-a identificat pe cei mai buni dintre acestia. Premiile Stevie se acorda urmatoarelor categorii : Vanzari si Relatii Clienti, Femei in Afaceri, Afaceri Internationale si Afaceri Americane.