Au mai ramas doar 6 zile pana la Mobile Advertising Congress
Data publicarii: 22-03-2013 | IT&C
Au mai ramas doar cateva zile pana la unul dintre cele mai importante evenimente de mobile marketing din Sud-Estul Europei - Mobile Advertising Congress 2013.
V-am pregatit dezbateri, prezentari si sesiuni demo din era 3.0 a advertisingului international, direct de la trendsetterii domeniului.
Gasiti atasate agenda detaliata si prezentarea evenimentului, alaturi de formularul de inregistrare.
Asteptam inscrierile dumneavoastra printr-un reply la acest email sau la datele de contact: laura.popescu@expomedia.ro / 0731191919.
Pentru orice alte informatii privind conditiile de participare nu ezitati sa ne contactati.
Va asteptam cu drag alaturi de noi joi, 28 martie 2013, la JW Marriott Grand Hotel Bucuresti, la cea de-a patra editie a Mobile Advertising Congress.
AGENDA:
- 09:00 - 09:30 Welcome Coffee & Networking
- 09:30 - 09:45 Opening speech
- Angus Slater - Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
- 09:45 - 10:15 The latest SMS strategies and mobile media solutions.
Dan Virtopeanu - Managing Partner, Breeze Mobile
- 10:15 - 10:45 The importance of content in mobile advertising.
Sorin Manea - Telecom Division Manager, Samsung Electronics
- 10:45 - 11:15 Mobile ROI vs. Relevant metrics.
Timotej Gala - Managing Director EMEA, Httpool Slovenia
- 11:15 - 11:45 How to use mobile (Best practices) in the Tradigital Communication Ecosystem.
Mobile Apps and added value digital services into the communication mix.
Alexandru Cernatescu - CEO, Infinit Solutions Agency
- 11:45 - 12:45 Business Lunch & Networking
- 12:45 - 14:00 Panel Discussion: Mobile Predictions for 2013
Horatiu Dimulescu - Manager Online Content and Mobile Advertising, Vodafone Romania
Cristi Marinescu - Managing Director, Httpool Romania
Doina Costache - Head of Multiple Industries, Google Romania
Alex Putineanu - Managing Director, Mobile Works
Alexandru Israil - Master Trainer, Guerilla Marketing
Moderator: Roxana Memetea - Managing Director, DDB Romania
- 14:00 - 14:30 Coffee Break & Networking
- 14:30 - 15:00 What will advertising look like in the Digital Age?
Rohith Murthy - Head of NABE Labs, a division of Centrade
- 15:00 - 15:30 Mobile Intelligence.
Alex Putineanu - Managing Director, Mobile Works
- 15:30 - 16:00 Guerrilla Mobile Marketing .
Alexandru Israil - Master Trainer, Guerilla Marketing
- 16:00 - 16:30 My Mobile - a cultural indicator of who I am, what I stand for and how the world I am living in looks like.
Teodora Migdalovici - Ambassador, Cannes Lions Romania
Moderator: Roxana Memetea - Managing Director, DDB Romania
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI