Peste 50.000 de romani au cumparat pachete de vacanta pentru litoral prin programul Inscrieri Timpurii
Data publicarii: 29-03-2013 | Turism
Peste 50.000 de romani au cumparat pachete de vacanta pentru litoral, pana in 25 martie 2013, in crestere cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, valoarea medie a unui sejur ridicandu-se la 580 lei de persoana, potrivit unui comunicat transmis vineri de Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism.
Cele mai cautate statiuni pentru care au optat turistii romani in cadrul programului 'Inscrieri timpurii' sunt Mamaia-Navodari, Eforie Nord, Neptun, Saturn, Jupiter, Mangalia, Venus, Olimp, Costinesti, Cap Aurora.
'Faptul ca in 2013 inregistram o crestere de pana la 20% fata de anul anterior arata ca evolutia pozitiva constatata de noi la sfarsitul sezonului trecut se mentine. In mod evident, discounturile atractive si serviciile ofertate au reprezentat motivatii importante pentru publicul roman, achizitionarea in acest sistem a vacantelor fiind o abordare sanatoasa si echilibrata. Consideram ca ANAT are un rol semnificativ in aceasta crestere, intrucat a comunicat constant avantajele programului si vom continua sa facem acest lucru', a declarat presedintele ANAT, Lucia Morariu.
Desi, in principiu, perioada 'Inscrierilor Timpurii' se incheie la data de 31 martie 2013, o parte dintre agentiile de turism au prelungit reducerile aferente programului, intrucat cererea de pachete a fost ridicata. Agentiile membre ANAT ofera, in continuare, vacante cu reducere de pana la 20% pana la sfarsitul lunii aprilie.
'ANAT, FPTR si hotelierii inscrisi in program au decis sa vina in sprijinul turistilor romani si sa prelungeasca reducerile acordate in cadrul programului 'Inscrieri Timpurii', la un nivel de pana la 20%, pentru plata vacantelor pana la sfarsitul lunii aprilie', a adaugat Lucia Morariu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online