BCR - Programul de lucru cu publicul in perioada 1-6 mai
Data publicarii: 30-04-2013 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) informeaza publicul ca unitatile sale teritoriale retail si centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul in zilele de 1, 5 si 6 Mai 2013 (Sarbatori legale).
BCR a luat toate masurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clientii bancii. Totodata, va fi asigurata si alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) si a masinilor multifunctionale (MFM) ce vor fi permanent la dispozitia clientilor, 24 de ore din 24, 7 zile din sapte inclusiv sarbatorile legale.
In aceasta perioada, detinatorii de carduri BCR vor putea face plati la oricare dintre comerciantii care accepta carduri, iar serviciul de Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24, ca de obicei. Clientii BCR au la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM - circa 2.400 de bancomate.
Mai mult, clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
- prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
- prin telefon, utilizand Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil 24/7
- prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:
- de la orice calculator, accesand 24banking.ro
- de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m24banking.ro
- prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atat in zonele Easy 24 Banking cat si la unitatile BCR sau la terti.
In plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia in perioada mentionata de urmatoarele servicii:
- Suport Tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Alo si Click 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile), disponibil 24/7
- Asistenta de urgenta pentru detinatorii de carduri, disponibil 24/7
- Informatii generale despre produsele si serviciile BCR, disponibile zilnic, intre 8:00 si 22:00
Numarul de telefon InfoBCR:
0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau 021 407 42 00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;
021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabil din orice retea din tara si din strainatate, taxabil la tarif normal.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zona amenajata in cadrul anumitor unitati BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizata, dotata cu echipamente ce permit efectuarea de operatiuni bancare cu si fara numerar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate