Scena pe care va concerta Depeche Mode la Bucuresti, unica in lume
Data publicarii: Astazi, 14-05-2013 | Lifestyle
Scena pe care formatia Depeche Mode va concerta miercuri pe Arena Nationala din Bucuresti, in cadrul turneului de promovare a albumului "Delta Machine", va avea un design special, unic in lume, informeaza un comunicat Emagic remis luni AGERPERS.
Scena a fost transportata din Germania cu ajutorul a opt tiruri, pentru asamblarea ei fiind necesare trei zile si o echipa compusa din peste 140 de tehnicieni. Acestia au la dispozitie patru motostivuitoare si o macara de peste 60 de tone pentru a putea ridica intreaga constructie ce masoara 21 de metri in deschidere si 15 metri in adancime. Podiumul se afla la 2,4 metri inaltime, iar acoperisul este montat la 15,5 metri distanta fata de sol. Echipa de productie a trupei va veni cu propriile instalatii de sunet si lumini, peste 700 de kilowati, toate acestea urmand sa asigure reusita unui show electrizant.
Bazat pe elemente vizuale impresionante, intregul concept scenografic a fost gandit de Anton Corbijn, un mai vechi colaborator al trupei, responsabil de designul si fotografiile care insotesc si cel mai recent album Depeche Mode, "Delta Machine".
Show-ul de miercuri seara se anunta a fi un adevarat spectacol, pentru reusita acestuia asigurandu-se o desfasurare de forte impresionanta. In ziua evenimentului, pe Arena Nationala vor lucra peste 2.000 de oameni: echipa de productie, barmani, plasatori, agenti de paza si tehnicieni, atat din Romania, cat si din tari precum Polonia, Ungaria, Turcia, Austria si Germania.
Staff-ul trupei reuneste in total peste 120 de persoane, intreaga zona de culise a show-ului urmand sa fie amenajata pentru a putea primi un numar cat mai mare de oameni. In acest sens vor fi pregatite nu mai putin de sase cabine exclusiv pentru membrii trupei si apropiatii lor, acestora adaugandu-se o zona speciala pentru garderoba, o camera de zi si alte doua lounge-uri, plus doua birouri de productie, pentru decorarea acestora utilizandu-se 12 canapele, 24 de masute de cafea si 96 de scaune. Artistii vor avea in culise si o bucatarie de 560 de metri patrati. La cererea expresa a membrilor trupei, in backstage vor fi amplasate si doua masini de facut gheata, una pentru cuburi, iar cealalta pentru fulgi, care vor functiona pe toata durata vizitei lor.
Accesul spectatorilor in incinta zonei de spectacol se va face, miercuri, incepand cu ora 17,00. In spatiul de concert nu va fi permis accesul cu: sticle (inclusiv sticlele de parfum peste 100 mililitri si deodorante), bidoane de plastic, cutii de bautura, conserve, artificii, bannere sustinute de bete, spray-uri, scaune, arme, bauturi sau mancare, obiecte contondente, animale de companie, lanturi, aparate foto profesionale sau semi-profesionale (cu obiectiv detasabil) sau aparate de inregistrare audio-video. De asemenea, in caz de ploaie, accesul cu umbrele nu va fi permis, spectatorilor fiindu-le recomandat sa-si aduca pelerine de ploaie. Organizatorii atentioneaza publicul asupra faptului ca in cadrul show-ului se vor utiliza jocuri de lumini de mare intensitate.
In zona de concert, pentru eficientizarea accesului la bar, toate produsele vor fi comercializate in baza unor jetoane ce vor putea fi procurate de la punctele special amenajate in locatie.
Ca urmare a numarului foarte mare de spectatori asteptati sa participe la concert organizatorii recomanda publicului utilizarea mijloacelor de transport in comun, insa persoanele care aleg sa vina cu masina proprie vor avea la dispozitie o parcare supraetajata cu un numar limitat de locuri, respectiv 1.250. Aceasta va putea fi utilizata doar dupa ora 17,00, contra unei taxe fixe de 15 lei, fiind necesar ca fiecare persoana din masina sa aiba deja biletul pentru concert achizitionat. Accesul se va face prin Bulevardul Basarabia, insa la plecare, pentru evitarea aglomeratiei, conducatorii auto vor fi indrumati catre un alt traseu, respectiv ruta Strada Serbanica Vasile - Strada Cernauti, cu iesire in Bulevardul Chisinau.
Concertul va fi deschis in jurul orei 19,45 cu show-ul trupei britanice F.O.X., formatie care a fost aleasa pentru a canta in deschidere chiar de managementul trupei Depeche Mode.
Ultimele bilete se mai gasesc in reteaua magazinelor Diverta, magazinul Muzica, libraria Mihai Eminescu si Sala Palatului. In ziua evenimentului vor functiona si casele de bilete din Bulevardul Pierre de Coubertin si Strada Maior Coravu, intre orele 10,00 si 21,00.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online