MasterCard devine cardul oficial de plata la Roland-Garros MasterCard - parteneriat cu Federatia Franceza de Tenis (FTF)
Data publicarii: Astazi, 14-05-2013 | Finante-Banci
MasterCard a anuntat un parteneriat cu Federatia Franceza de Tenis (FTF - French Tennis Federation), prin care acesta devine cardul oficial de plata la Turneul de la Roland-Garros, unul dintre cele patru turnee de Grand Slam. Parteneriatul marcheaza startul unei colaborari pe cinci ani dintre MasterCard si FTF, care pune in valoare expertiza MasterCard in tehnologie si plati, cu abilitatile FTF de organizare, coordonare si promovare a tenisului in Franta si in toata lumea.
"Aceasta este o ocazie excelenta de a consolida parteneriatul nostru cu Rolland-Garros si French Open. Este unul dintre evenimentele majore ale anului, ceea ce demonstreaza expertiza MasterCard in sponsorizari sportive, precum si ambitia companiei de a pune la dispozitia clientilor, care sunt fani ai competitiei, experiente de nepretuit”, explica Alfredo Gangotena, Chief Marketing Officer, in cadrul MasterCard. "Prin intermediul acestui eveniment, vom oferi posesorilor de carduri MasterCard posibilitatea sa redescopere si sa se bucure de Paris, unul dintre orasele MasterCard Priceless, alaturi de parteneri de renume, in locuri si institutii alese special pentru aceasta ocazie.”
Prin programul Priceless Paris, cea mai recenta lansare din seria Orase Priceless, MasterCard va oferi acces privilegiat in cele mai bune locuri din Paris, in timpul French Open. In plus, va introduce o colectie de oferte exclusive si experiente create special pentru parizieni si pentru vizitatori, in parteneriat cu cele mai importante teatre, muzee, restaurante si magazine din oras. Printre acestea sunt: Opera Garnier, Grand Palais, teatrul Chatelet si Disneyland Paris.
Sponsorizarile MasterCard acopera o arie larga de evenimente sportive, cum ar fi Liga Campionilor, si parteneriate cu artisti ca Beyonce sau Justin Timberlake. Fanii Roland-Garros, posesori de carduri MasterCard, vor avea acces la avantaje exceptionale - acces la petreceri, locuri premium in timpul competitiilor, oferte speciale, acces in culise si numeroase alte expriente de nepretuit.
"Ne bucuram sa incepem colaborarea cu MasterCard, unul dintre cele mai prestigioase brand-uri din lume”, a declarat Michel Grach, Media and Sponsoring Director la FTF, "Implicarea MasterCard va contribui la succesul acestui sezon al Roland-Garros, ca si al celor viitoare. Speram ca milioanele de fani si posesori de carduri se vor bucura de cat mai multe experiente de nepretuit.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online