7 din primii 10 asiguratori din Romania sunt clientii Wizrom
Data publicarii: Astazi, 14-05-2013 | Finante-Banci
Wizrom Software anunta lansarea diviziei de asigurari, prin care urmareste sa isi creasca activitatea in acest domeniu, in care 7 din cei mai mari 10 asiguratori din Romania ii sunt clienti.
"Am luat decizia de a creea aceasta divizie specializata pentru a putea adresa mai eficient problematica industriei de asigurari si pentru a oferi atat solutii software, dar si solutii de business care sa ii ajute pe clientii nostri sa contribuie la imbunatatirea performantei, cresterea vanzarilor, orientarea catre activitatile profitabile si evitarea pierderilor”, a declarat Adrian Bodomoiu, director general Wizrom Software.
Noua divizie specializata in solutii pentru companiile de asigurari beneficiaza, de asemenea, de serviciile unor consultanti cu o experienta internationala de peste 20 de ani in asigurari, care au trecut deja prin mai multe schimbari de model de business si pot ghida inclusiv companiile romanesti de profil prin procesul de regandire a modului de a face afaceri.
Remodelarea proceselor de business este o etapa prin care se urmareste adaptarea companiei la noile nevoi ale consumatorilor, la noile obiceiuri de consum, la noile conditii economice generale. Un exemplu concret, pentru industria asigurarilor, il constituie trecerea de la modelul de vanzare bazat pe produse la cel bazat pe asocierea de produse adaptate pe profilul de consumator. Acest nou model necesita o foarte mare capacitate de predictie a pietei, posibila datorita solutiilor oferite de Wizrom.
"Business-ul din zona asigurarilor incepe sa migreze catre adresarea holistica a necesitatilor clientilor, iesind din sfera vanzarii de polite de asigurare. Ai agenti care vand asigurari auto, ai alti agenti care vand asigurari de locuinte si poate alti agenti care vand asigurari de sanatate. Tendinta actuala este ca firmele de asigurari sa faca oferte integrate, de tipul one-stop-shop, or pentru asa ceva sunt necesare regandirea modului de organizare si apoi implementarea solutiilor care sa te ajute sa faci aceasta trecere”, a explicat Adrtian Bodomoiu.
Acum clientii din industria asigurarilor pot beneficia de solutii inovative de la Wizrom care sa le permit o viteza mai mare de adaptare la schimbarile conditiilor pietei, o viteza mai mare de imlementare a noilor produse, o eficienta operationala crescuta cu costuri mai mici si un grad sporit de predictibilitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online