Ce spun hotelierii despre taxa de promovare a statiunii Mamaia
Data publicarii: 16-05-2013 | TurismBanii colectati de pe urma taxei de promovare a statiunii Mamaia, prima de acest fel din Romania, se vor duce dupa cum spun reprezentantii asociatiilor din domeniu, pe finantarea unor proiecte care vor crestere numarul de turisti care ajung in aceasta destinatie de pe litoral.
Primele doua proiecte in care vor fi investiti banii agentilor economici din aceasta parte a litoralului romanesc sunt imnul statiunii - "Viva Mamaia" si serialul "Mamaia Vice", in care primarul Constantei, Radu Mazare, va juca rolul sefului Politiei Locale.
Daca noua taxa ar fi impusa in toate statiunile de la Marea Neagra, suma colectata doar de la hotelieri ar ajunge anual la 1,02 milioane de lei, avand in vedere ca potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS) pe litoral existau, in 2012, 256 de hoteluri, cele mai multe oferind turistilor servicii de 2 si de 3 stele.
Cine hotaraste pe ce se cheltuiesc banii proveniti din noua taxa
Noua taxa de promovare se colecteaza deja la Serviciul Public de Impozite si Taxe Constanta (SPIT), aceasta fiind achitata de fiecare agent economic, care beneficiaza de actiunile de promovare derulate in Mamaia, in momentul in care solicita autorizatia de functionare.
Integral in Gandul.info.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI