Raiffeisen Bank reduce dobanzile la creditele negarantate acordate in lei (dobanda fixa).
Data publicarii: 17-05-2013 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank reduce incepand de astazi dobanzile la creditele de consum negarantate (Flexicredit), acordate in lei (dobanda fixa) cu 1%. Aceasta scadere a dobanzilor se adauga ofertei promotionale deja existente, prin care orice credit contractat pana la sfarsitul lunii iulie 2013 are comisioane de analiza si de administrare zero. In plus, Raiffeisen Bank continua sa isi recompenseze clientii "de casa” (cei care isi incaseaza venitul intr-un cont deschis la banca) cu o reducere de dobanda de inca 1%, fata de cea standard.
Astfel, de exemplu, pentru un imprumut de 15.000 de lei, DAE este de14,93% pe termen de 5 ani cu o rata lunara de 349 lei (suma totala de plata este de 20.941 lei)*
"Raiffeisen Bank face un pas in directia iefinirii creditelor in lei, un pas firesc, in conditiile in care si dobanda de politica monetara ne asteptam sa aiba un trend de scadere. Cred ca anul acesta vom vedea scadere la dobanzi atat pentru depozite cat si pentru credite, dar nu va fi o scadere agresiva, ci una treptata. In concluzie, ne-am propus sa facilitam accesul clientilor nostri la credite printr-o scadere graduala a dobanzilor si sa consolidam relatia cu acei clienti care aleg sa-si incaseze veniturile in conturi Raiffeisen Bank, acordand o reducere suplimentara de dobanda. Pe termen limitat am eliminat si comisioanele la creditul de nevoi personale, astfel incat singurul cost sa fie dobanda", a spus Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online