Peste 22.000 de vizitatori, in cele doua zile ale targului de recrutare a fortei de munca de la Romexpo
Data publicarii: 20-05-2013 | HR/Cariere
Peste 22.000 de CV-uri au fost depuse la angajatori in cele doua zile ale eJobs Expo, targul de joburi si cariera deschis intre 17 si 18 mai in pavilionul central al complexului Romexpo din Capitala, a declarat, duminica, pentru AGERPRES, Ana-Maria Cetatean, Brand Manager eJobs.
'Am estimat ca aproximativ 22.000 - 23.000 de CV-uri au fost depuse, vineri si sambata, din partea a tot atatia vizitatori. Luni vom anunta cifra exacta si vom da publicitatii informatii privind cele mai vanate companii si domenii de activitate', a spus Ana-Maria Cetatean.
Aceasta a adaugat ca, la aceasta a doua editie a targului, au participat 97 de companii, 80 dintre acestea fiind prezente cu standuri proprii. Totodata, au fost organizate 21 de seminarii workshop-uri gratuite pe teme ca resursele umane, marketingul si vanzarile, IT&C, voluntariatul si dezvoltarea personala.
'Au fost cam tot atatea companii si oferte, ca si anul trecut, participantii la fel de numerosi, ceea ce ma face sa apreciez ca piata de recrutare a fortei de munca nu a suferit modificari majore, repet, pe baza constatarilor noastre de la eJobs Expo', a adaugat Ana-Maria Cetatean.
Cele mai multe companii prezente au fost din IT, iar in premiera au participat doua lanturi hoteliere si o companie din domeniul farmaceutic. Tot pentru prima data, au existat oferte pentru studii in strainatate. Fata de 2012, atat industria cat si firmele de recrutare au fost mai numeroase.
Folosirea de catre vizitatori a CV-urilor prevazute cu cod de bare a dus la 'optimizarea timpului de aplicare si selectie, favorizand interactiunea umana, directa', au afirmat reprezentanti eJobs.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI