CGS angajeaza 250 de persoane in primele doua luni ale anului
Data publicarii: 29-01-2014 | HR/CariereCompania americana CGS - cel mai mare furnizor de solutii de outsourcing prezent pe piata din Romania- scoate la concurs 250 de joburi in limbile romana, engleza, franceza, spaniola, germana, italiana si olandeza. "CGS isi extinde activitatea intrucat avem clienti noi si, in consecinta, ne implicam in proiecte noi, pentru care avem nevoie de personal. Majoritatea joburilor scoase la concurs sunt locuri de munca nou create si, in plus, desigur ca acoperim si pozitiile ale caror ocupanti ori au promovat ori s-au orientat spre alte domenii. Suntem astfel intr-un proces de recrutare accelerata, un lucru deloc usor avand in vedere competentele lingvistice avansate si ansamblul de aptitudini pe care le cautam", a aratat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS in Romania.
CGS furnizeaza companiilor solutii de outsourcing in 18 limbi straine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii externalizate de multe verticale de business. In Romania, activitatea CGS este organizata in trei centre, respectiv in Bucuresti, Brasov si Sibiu.
Dintre cele 250 de posturi scoase la concurs de CGS, cca 150 sunt in centrul de suport din Sibiu, iar aproape 100 sunt in cel din Brasov, majoritatea joburilor fiind in limbile romana sau engleza. Pozitiile disponibile in limbile engleza, franceza, italiana, spaniola, germana sau olandeza sunt de Customer Care, Customer Support sau Technical Support; acestora li se adauga posturile de Consultant Relatii Clienti, in limba romana.
Selectia este riguroasa: in urma analizei CV-urilor primite la departamentul de resurse umane al CGS sunt selectati candidatii pentru primul interviu, care include teste de verificare a gradului de cunoastere a limbii straine solicitate pentru fiecare pozitie, avand in vedere ca personalul trebuie sa vorbeasca fluent limba postului pe care activeaza; pentru anumite pozitii, primul interviu cuprinde si verificarea cunostintelor tehnice. "Testarea candidatilor este complexa intrucat ne dorim ca angajatii nostri sa aiba un nivel foarte bun de cunoastere a limbilor straine, care - in functie de fiecare job in parte- trebuie completat de alte cunostinte tehnice sau diferite aptitudini. Criteriile noastre de selectie sunt intr-adevar foarte stricte, dar in Romania exista forta de munca pregatita corespunzator: trebuie doar "sa ne gasim" reciproc", a precizat Vladimir Sterescu. Cei care sunt selectati dupa prima etapa merg apoi in cea de-a doua, in care sunt evaluate aptitudinile de comunicare cu clientii, capacitatea de a raspunde solicitarilor primite de la acestia, abilitatile de negociere, cunostintele tehnice etc- de la caz la caz, in functie de fiecare pozitie.
Dupa angajare, CGS organizeaza sesiuni de training. "Furnizam solutii de outsourcing unor companii de top din SUA si Europa, asa incat trainigurile noastre sunt realizate in colaborare cu lideri de piata din domenii extrem de competitive, precum IT si telecomunicatii, banking, online retail etc. Programele de pregatire nu sunt usoare; cei care le parcurg insa au parte de traininguri care le asigura un nivel de competenta la standardele firmelor din Forbes Top 500", a aratat Vladimir Sterescu.
In Romania, CGS are aproape 3.000 de angajati, peste 75% dintre acestia avand sub 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior, majoritatea vorbind doua - trei - unii pana la cinci limbi straine. Conform uzantelor din industria de profil, castigul salarial depinde in primul rand de limba in care fiecare angajat isi desfasoara activitatea, precum si de ansamblul competentelor solicitate (tehnice, de negociere etc), asa incat in primul an de activitate veniturile totale lunare (salariu, tichete de masa, bonusuri etc) variaza in general de la venitul mediu brut pe economie pana la peste 1.500 Euro brut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare