In premiera pentru piata de telecomunicatii mobile, Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii prin chat mobil
Data publicarii: 19-02-2014 | IT&C• Abonatii si utilizatorii Cartelei Vodafone au de acum acces la serviciul de relatii cu clientii direct pe telefonul mobil, prin intermediul chat-ului
• Serviciul este disponibil gratuit atat in aplicatia MyVodafone, cat si pe site-ul pentru mobil m.vodafone.ro
In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone aduce serviciul de relatii cu clientii mai aproape de utilizatori, prin intermediul chat-ului mobil.
Noul serviciu poate fi utilizat, gratuit, de catre toti clientii Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activa la Internet, atat prin aplicatia MyVodafone, pentru iOS si Android, cat si prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro.
"Serviciul de chat mobil vine sa completeze portofoliul de canale prin care oferim asistenta clientilor Vodafone. Datele noastre au aratat ca 70% dintre utilizatorii Vodafone care au un smartphone isi doresc sa interactioneze cu consultantii nostri prin chat mobil. In prezent, avem noua canale de servicii de relatii cu clienti, constand in numere de telefon dedicate, email, forum, twitter, facebook si chat mobil. Raspundem, si in felul acesta, tendintei utilizatorilor, de a migra din ce in ce mai mult catre online, pentru o experienta confortabila si mereu la indemana”, a spus Ana Alexe, Director Customer Operations.
Traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil, in aplicatie si in chat este gratuit, pentru toti utilizatorii Vodafone.
Pentru a intra in legatura, online, cu un consultant al serviciului de relatii cu clientii, utilizatorii trebuie fie sa se autentifice in MyVodafone si sa acceseze butonul de chat, fie sa activeze mai intai chat-ul si ulterior sa se autentifice.
Serviciul de chat mobil este disponibil, in acest moment, de luni pana vineri, in intervalul 8:00-22:00, iar sambata, duminica si de sarbatorile legale, intre orele 8:00-18:00. In scurt timp, serviciul va fi accesibil 24/7, inclusiv pentru clientii serviciilor de business. De asemenea, in perioada imediat urmatoare, serviciul de chat va fi disponibil si in versiunea de browser MyVodafone.
In momentul de fata, canalele prin care Vodafone ofera asistenta clientilor sunt:
- - *777 (pentru servicii de date)
- - *228 (pentru urgente, cum ar fi blocarea sau deblocarea unui numar)
- - *222
- - *555 (cu prioritate, taxabil cu 0.68 euro pe apel, TVA inclus, indiferent de durata apelului)
- - Email: persoane.fizice_ro@vodafone.com si persoane.juridice_ro@vodafone.com
- - Forum: forum.vodafone.ro
- - Twitter: www.twitter.com/vodafonebuzz
- - Facebook: www.facebook.com/vodafonero
- - Chat mobil: m.vodafone.ro/mobil/chat din site-ul mobil, sau direct din aplicatia MyVodafone
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare