Vodafone extinde reteaua de magazine in franciza la nivel national
Data publicarii: 26-02-2014 | IT&C• Reteaua de magazine Vodafone in franciza cuprinde 19 unitati, in mai multe orase ale tarii, si va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni
• Romanii cu initiativa care isi doresc sa dezvolte o afacere sub marca Vodafone se pot alatura acestui program, aplicand online pe www.vodafone.ro
Vodafone anunta extinderea retelei de magazine in sistem de franciza la nivel national. Romanii cu initiativa din toata tara care vor sa porneasca o afacere se pot alatura acestui model de business, aplicand online pe www.vodafone.ro.
In prezent, Vodafone are 19 magazine deschise in sistemul de franciza, in Bucuresti, Iasi, Cluj, Arad, Falticeni, Piatra Neamt, Medias, Sighisoara, Bistrita, Viseul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil si Targu Mures, iar doua dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate si noul design global al Grupului Vodafone. Numarul acestora va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni, si va continua sa creasca pe parcursul intregului an.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciza. Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine si calitate a serviciilor ca si magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile Vodafone, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
"Prin acest program oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. Invitam romanii cu initiativa sa ne fie parteneri si sa isi dezvolte, impreuna cu noi, afaceri de succes. Ne dorim sa construim acest model de business alaturi de antreprenori locali cu o buna reputatie, experienta in domeniu, orientati spre rezultate, care au calitati demonstrate de conducere. Acestia trebuie sa dispuna de o baza de capital personal si sa-si doreasca sa dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales, Vodafone Romania.
Activitatea noului program este reglementata printr-un contract de franciza intre Vodafone si partener. La intrarea in acest model de business, se percepe o taxa de franciza care variaza intre 2.500 si 15.000 de euro, in functie de factori precum tipul locatiei, suprafata, zona geografica si nivelul de investitii necesar amenajarii si echiparii spatiului comercial. In plus, potentialul partener trebuie sa dispuna si de un capital de investitie ce porneste de la 10.000 de euro, care acopera garantia aferenta liniei de credit comercial si rulajul din primele doua luni de activitate.
Antreprenorii interesati pot afla mai multe informatii despre programul de franciza pe pagina www.vodafone.ro, la sectiunea Cariere/Partener de franciza Vodafone si se pot inscrie formal la sectiunea Cariere/Posturi disponibile, pozitia de Partener franciza Vodafone, in functie de regiunea si orasul de interes.
Vodafone are in acest moment aproape 200 de magazine proprii si alte cateva sute de magazine detinute de partenerii exclusivi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall