Emanuela Ghyka paraseste postul de director de comunicare al BRD
Data publicarii: 18-03-2014 | Finante-BanciBRD, a doua banca de pe piata dupa active, isi schimba din nou directorul de comunicare, la numai un an si jumatate dupa ce o recrutase pe Emanuela Ghyka de la Air France KLM Romania. Emanuela Ghyka a preluat postul de la BRD practic odata cu instalarea noului presedinte Philippe Lhotte in noiembrie 2012, in plin scandal iscat de investigarea unui lant de fraude in banca.
Ea venea in BRD dupa cinci ani in care condusese politica de marketing si comunicare a gigantului aerian Air France KLM pe piata locala, fiind responsabila inclusiv de comunicarea in situatii de criza. In cea mai mare parte a lui 2013 BRD s-a concentrat pe acoperirea vulnerabilitatilor din zona de management al riscului si pe revizuirea procedurilor interne, linia de comunicare nefiind considerata o prioritate. De-abia spre finalul toamnei banca a lansat o noua campanie de imagine si pozitionare, cu un nou slogan.
Continuarea, pe ZF
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități