AAAS vrea sa vanda actiuni in valoare de 189 milioane lei din portofoliul propriu, in 2014
Data publicarii: 18-03-2014 | Finante-BanciAutoritatea pentru Administrarea Activelor Statului (AAAS) are ca tinta, in 2014, vanzarea a 40 de pachete de actiuni, in valoare de 189 milioane lei, detinute la societatile din portofoliul propriu, au anuntat, marti, reprezentanti ai AAAS.
De la inceputul anului, au fost deja adjudecate pachetele de actiuni la sase societati comerciale, urmand ca pana pe 30 mai 2014, Autoritatea sa incheie alte 12 contracte de vanzare de actiuni.
Din totalul celor 40 de societati din portofoliul AAAS, statul detine actiuni in valoare de 23 de milioane lei.
Portofoliul privatizabil al Autoritatii include 310 societati comerciale, cu un capital social total de peste 3,823 miliarde de lei, din care AAAS detine 234,48 milioane lei.
AAAS, institutie publica cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului si in coordonarea Ministrului Economiei, este succesoarea Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului si are ca atributii derularea procesului de privatizare a societatilor comerciale la care statul detine actiuni sau parti sociale.
In 2012, AAAS a virat la bugetul statului din activitatea de valorificare a activelor statului, creantelor comerciale si privatizare, peste 198 milioane lei, fata de 1,2 milioane lei cat era prevazut in bugetul de venituri si cheltuieli al institutiei aprobat de Guvern.
Din aceasta suma, 170 milioane lei provin din contractul de privatizare a SC Automobile SA Craiova.
SURSA: Economica
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online