In locul lui Corneliu Tanase au intrat in actionariatul Bancii Carpatica doua persoane fizice
Data publicarii: 20-03-2014 | Finante-BanciDoua persoane fizice au cumparat pachetul de actiuni vandut de Corneliu Tanase, reprezentand 9,95% din actiunile Bancii Comerciale Carpatica (BCC), potrivit unor surse din piata de capital.
Omul de afaceri a cedat vineri 9,95% din capitalul institutiei de credit, prin doua tranzactii deal egale, cu cate 4,97% din titlurile BCC, in valoare cumulata de 19,58 milioane lei (4,34 milioane euro).
Pana in prezent niciun investitor nu a anuntat achizitia vreunui pachet de actiuni la Banca Carpatica.
Potrivit legislatiei pietei de capital, un investitor trebuie sa notifice Bursa atunci cand drepturile de vot intr-o companie depasesc sau scad sub pragul de 5%.
Tanase a donat un alt pachet, de 0,11% din actiunile bancii, astfel ca acesta a ramas cu o participatie de 1,1458%, potrivit unui raport transmis de banca miercuri Bursei.
Consiliul de Administratie al Bancii Nationale a Romaniei a decis saptamana trecuta sa suspende dreptul de vot la Banca Comerciala Carpatica pentru principalul actionar al bancii, Ilie Carabulea, aflat in arest preventiv, dar si pentru Corneliu Tanase, care actioneaza concertat cu Carabulea.
Carabulea controleaza 41,2898% din capitalul social. Tanase detinea anterior 11,2179% din titluri.
Printre motivele invocate in hotararea BNR se afla faptul ca Ilie Carabulea nu mai indeplineste "criteriul de reputatie, din perspectiva integritatii", o condamnare a omului de afaceri si faptul ca acesta este cercetat penal, in stare de arest.
Continuarea, in ZF
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online