RBC: Vrem sa implementam o solutie de plata cu telefonul in supermarket
Data publicarii: 20-03-2014 | Finante-BanciCompania RBC, integrator si furnizor de servicii IT pentru lanturile de retail si industria alimentara, are ca tinta implementarea pe piata locala, in urmatoarele noua luni, a unei solutii de plata a cumparaturilor cu telefonul, la casa de marcat.
'Purtam discutii cu top cinci banci din Romania sa implementam solutia Blink de plata cu telefonul mobil la casele de marcat din supermarket. Este pregatita platforma tehnica pentru aceasta solutie, am lucrat la ea doi ani si speram sa o putem implementa pana la sfarsitul acestui an', a declarat, miercuri, Andrei Bojita, CEO al RBC, intr-o conferinta de presa.
Acesta a precizat ca bancile nu sunt, in acest moment, foarte deschise la aceasta solutie, pe care o considera 'o concurenta la produsele lor de carduri' si spun ca vor sa-si fidelizeze in continuare clientii.
Solutia Blink ar urma sa inlocuiasca utilizarea cardurilor bancare la cumparaturi in supermarket, sa elimine chitantele, poate pastra istoricul cumparaturilor, administreaza statistici despre cheltuieli si poate gestiona puncte de fidelizare si promotii pentru clienti.
In prezent, 89 de magazine folosesc solutii proprietare RBC, iar cota de piata a companiei este de 87%, in urma implementarii de solutii la marii retaileri Metro, Mega Image, Profi, Auchan, Carrefour si Selgros.
RBC a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 6%, in 2013, pana la 15,6 milioane euro, iar pentru 2014 preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri intre 12% si 14%
SURSA: Economica
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online