Volumul operaţiunilor de factoring derulate de UniCredit Ţiriac Bank în 2013 a atins 812 milioane euro
Data publicarii: 09-04-2014 | Finante-BanciVolumul operaţiunilor de factoring derulate de UniCredit Ţiriac Bank în 2013 a atins 812 milioane euro, înregistrând o creştere de aproximativ 2% faţă de anul precedent, potrivit unui comunicat al băncii.
UniCredit Ţiriac Bank menţionează că, potrivit datelor Asociaţiei Române de Factoring, piaţa locală de specific a înregistrat, în aceeaşi perioadă, o scădere de 6%, ajungând la un nivel de 2,72 miliarde euro.
Consecinţa directă a performanţei superioare în comparaţie cu piaţa a fost creşterea cotei de piaţă a UniCredit Ţiriac Bank pe acest segment la 30%.
'Considerăm performanţa noastră cu atât mai importantă cu cât, dat fiind contextul economic, respectiv creşterea cu 10% a numărului de firme care au intrat în insolvenţă, tentativele de fraudă, care au cunoscut şi ele o creştere, dar şi modificările de ordin legislativ, politica de risc a UniCredit Ţiriac Bank a continuat să fie una prudentă şi de disipare a riscului. Ne-am concentrat pe securizarea documentară a tranzacţiilor, pe menţinerea acelor furnizori cu o bună disciplină în gestionarea afacerilor şi cu un portofoliu variat de clienţi, astfel încât, deşi portofoliul de clienţi s-a redus la aproximativ 300, volumul creanţelor şi cel al relaţiilor comerciale gestionate (peste 1000) s-au menţinut la acelaşi nivel, cu o uşoară tendinţă de creştere', a explicat Alecsandra Valasuteanu, director de factoring.
Potrivit comunicatului, serviciile de factoring ale băncii au continuat să fie disponibile pentru companii de orice talie şi indiferent de industrie. O atenţie specială a fost acordată şi anul trecut companiilor cu cifră de afaceri mai mică de 5 milioane de euro, volumele de factoring realizate de acestea cu UniCredit Ţiriac Bank crescând cu 21% în 2013.
Continuarea, pe Economica.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare