Apple cel mai valoros brand din lume pentru al treilea an consecutiv
Data publicarii: 06-10-2015 | InternationalGigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului celor mai bune branduri din lume realizat de firma de consultanta Interband, informeaza Bloomberg.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23). Aceasta din urma a inregistrat de altfel cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari. In schimb, atat Nokia cat si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, in timp ce PayPal si Lenovo au intrat in acest clasament pentru prima data, pe locurile 97 si, respectiv, 100.
Studiul publicat de Interbrand stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele sale financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.
'Raportul Best Global Brands examineaza de ce are nevoie un brand pentru a avea succes in lumea hiper-fragmentata de astazi. In conditiile in care oamenii cer experiente imediate si personalizate, companiile si marcile trebuie sa se miste rapid', a declarat directorul general de la Interbrand, Jez Frampton.
AGERPRES
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23). Aceasta din urma a inregistrat de altfel cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari. In schimb, atat Nokia cat si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, in timp ce PayPal si Lenovo au intrat in acest clasament pentru prima data, pe locurile 97 si, respectiv, 100.
Studiul publicat de Interbrand stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele sale financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.
'Raportul Best Global Brands examineaza de ce are nevoie un brand pentru a avea succes in lumea hiper-fragmentata de astazi. In conditiile in care oamenii cer experiente imediate si personalizate, companiile si marcile trebuie sa se miste rapid', a declarat directorul general de la Interbrand, Jez Frampton.
AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă