Apple cel mai valoros brand din lume pentru al treilea an consecutiv
Data publicarii: 06-10-2015 | InternationalGigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului celor mai bune branduri din lume realizat de firma de consultanta Interband, informeaza Bloomberg.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23). Aceasta din urma a inregistrat de altfel cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari. In schimb, atat Nokia cat si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, in timp ce PayPal si Lenovo au intrat in acest clasament pentru prima data, pe locurile 97 si, respectiv, 100.
Studiul publicat de Interbrand stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele sale financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.
'Raportul Best Global Brands examineaza de ce are nevoie un brand pentru a avea succes in lumea hiper-fragmentata de astazi. In conditiile in care oamenii cer experiente imediate si personalizate, companiile si marcile trebuie sa se miste rapid', a declarat directorul general de la Interbrand, Jez Frampton.
AGERPRES
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23). Aceasta din urma a inregistrat de altfel cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari. In schimb, atat Nokia cat si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, in timp ce PayPal si Lenovo au intrat in acest clasament pentru prima data, pe locurile 97 si, respectiv, 100.
Studiul publicat de Interbrand stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele sale financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.
'Raportul Best Global Brands examineaza de ce are nevoie un brand pentru a avea succes in lumea hiper-fragmentata de astazi. In conditiile in care oamenii cer experiente imediate si personalizate, companiile si marcile trebuie sa se miste rapid', a declarat directorul general de la Interbrand, Jez Frampton.
AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Focus pe Ferentari
- Analiza EY: Evoluția pieței de fuziuni și achiziții din România în primele nouă luni din 2023
- EY România: Aplicarea beneficiilor fiscale ar contribui major la optimizarea fluxurilor financiare și la consolidarea fiscală a afacerilor din România
- Black Friday crește cu 20% numărul de joburi disponibile în piață
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor