Apple cel mai valoros brand din lume pentru al treilea an consecutiv
Data publicarii: 06-10-2015 | InternationalGigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a editie a studiului celor mai bune branduri din lume realizat de firma de consultanta Interband, informeaza Bloomberg.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23). Aceasta din urma a inregistrat de altfel cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari. In schimb, atat Nokia cat si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, in timp ce PayPal si Lenovo au intrat in acest clasament pentru prima data, pe locurile 97 si, respectiv, 100.
Studiul publicat de Interbrand stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele sale financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.
'Raportul Best Global Brands examineaza de ce are nevoie un brand pentru a avea succes in lumea hiper-fragmentata de astazi. In conditiile in care oamenii cer experiente imediate si personalizate, companiile si marcile trebuie sa se miste rapid', a declarat directorul general de la Interbrand, Jez Frampton.
AGERPRES
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% in ritm anual, pana la 170,28 miliarde de dolari, in timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, in crestere cu 12%.
Lista continua sa fie dominata de companiile din sectorul tehnologic in conditiile in care in top 10 se regasesc nume precum Microsoft, IBM si Samsung iar 28 dintre cele 100 de companii de pe lista Interbrand sunt din sectorul tehnologiei iar valoarea lor este mai mare decat o treime din valoarea totala a companiilor de pe lista.
Alte companii tehnologice care au intrat in top 30 sunt Intel (14), Cisco (15), Oracle (16), HP(18) si Facebook (23). Aceasta din urma a inregistrat de altfel cea mai mare crestere a valorii unui brand, de 54%, pana la 22 miliarde de dolari. In schimb, atat Nokia cat si Nintendo nu mai fac parte din top 100 branduri in acest an, in timp ce PayPal si Lenovo au intrat in acest clasament pentru prima data, pe locurile 97 si, respectiv, 100.
Studiul publicat de Interbrand stabileste valoarea unui brand printr-o combinatie intre performantele sale financiare, capacitatea de a-i influenta pe consumatori sa cumpere si asigurarea profiturilor.
'Raportul Best Global Brands examineaza de ce are nevoie un brand pentru a avea succes in lumea hiper-fragmentata de astazi. In conditiile in care oamenii cer experiente imediate si personalizate, companiile si marcile trebuie sa se miste rapid', a declarat directorul general de la Interbrand, Jez Frampton.
AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall