Produsele de securitate si protectie a datelor personale reprezinta 76% din vanzarile online de software, in Romania (raport)
Data publicarii: Astazi, 19-10-2017 | EconomiePeste trei sferturi (76%) din vanzarile online de software efectuate in 2017, in Romania, au avut in prim plan produsele de securitate si protectie a datelor personale, in timp ce 90% dintre aceste tranzactii sunt achitate cu carduri Visa si Mastercard, reiese din rezultatele Raportului pentru comertul digital, elaborat de unul dintre liderii din industria solutiilor eCommerce.
Conform documentului, în 2017 valoarea medie pentru o achiziție din segmentul software, SaaS și servicii online se ridică, în România, la 37 de dolari, față de media de 47 de dolari, la nivel mondial.
Produsele de securitate și protecție a datelor personale conduc în comerțul global cu produse software online, reprezentând peste 30% din vânzările totale. De asemenea, soluțiile software pentru design și multimedia (inclusiv softuri pentru prelucrări audio-vizuale) urmează în clasament, cu un procent de 23%, iar serviciile online încheie podiumul, cu o pondere de 20%.
În România, apetitul pentru produse de securitate și protecție a datelor personale a crescut considerabil, aceste categorii de produse însumând 76% din vânzările online, urmate de soluții pentru marketing (4%) și soft utilitar (4%).
Totodată, în privința preferințelor de plată, raportul întocmit de 2Checkout relevă faptul că Visa și MasterCard continuă să domine în domeniul plăților online, având o pondere de 68% din vânzările de software și servicii online, urmate de PayPal cu 20% și American Express cu 7%. Distribuția aceasta este valabilă și pe piața din Statele Unite. În alte țări, consumatorii au preferințe pentru metode de plată locale cum ar fi Alipay în China (54%), iDEAL în Olanda (44%), carduri locale în Brazilia (23%) și Turcia (17%), Carte Bancaire în Franța (12%) și JCB sau Konbini în Japonia (cu 15%, respectiv 5% din tranzacții).
La nivelul României, situația este similară cu cea din 2016, respectiv 90% din cumpărăturile online pentru software și SaaS fiind achitate cu carduri Visa și MasterCard, față de 88% anul trecut, 4,7% prin PayPal (6% în 2016) și 3,6% prin transfer bancar (4% în 2016).
Potrivit sursei citate, cea mai mare piață de desfacere pentru soluții software și servicii comercializate online rămâne SUA, cu aproape jumătate din piața globală. La distanță de primul loc, urmează Marea Britanie, Germania, Franța și Canada. România este pe locul al 18-lea în topul vânzărilor prin platforma Avangate, în creștere cu patru poziții față de 2016.
Raportul pentru comerțul digital elaborat de 2Checkout, lider în industria soluțiilor eCommerce, se bazează pe sute de mii de tranzacții globale ce au avut loc prin platforma Avangate în perioada august 2015 — iulie 2017. Analiza pune accent pe regiunile și categoriile cu cea mai rapidă evoluție, precum și cele mai populare metode de plată la nivel global.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare
- BNR a decis să mențină rata dobânzii de politică monetară la 7,00% pe an
- Proiectul GirlPower Network: Transformarea Educației în Mediul Rural Românesc
- Opinie Deloitte: Sanctiunile aplicabile in cazul neconformarii la sistemul de raportare RO e-Factura
- NN Romania o numeste pe Eszter Martin in rolul de Chief HR Officer