Piata de cadouri online a crescut cu 84% in ultimii doi ani (studiu)

Data publicarii: 12-02-2018 | Economie
  •  Print
  • Bookmark & Share
Numarul celor care fac cumparaturi pe internet este in continua crestere, iar piata de cadouri online a crescut cu 84% in 2017, fata de anul 2015, arata un studiu bazat pe datele furnizate de Google si realizat de agentia TargetWeb, remis, luni, AGERPRES. Aceasta crestere este in trend cu evolutia comertului online din Romania care, numai in ultimul an, a crescut cu peste 40%, conform unui studiu GpeC. Mai mult decat atat, potrivit aceluiasi studiu, aceasta crestere este una dintre cele mai mari la nivelul tarilor din Uniunea Europeana cu potential de crestere si mai mare pentru anii urmatori. Potrivit lui Daniel Henegariu, proprietarul site-ului Maniamall.ro, valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost, in 2017, de 450 de lei, in crestere cu 30% fata de anul precedent. "Am constatat ca din ce in ce mai multe comenzi sunt inregistrate de companii private si multinationale, care aloca bugete pentru cadouri pentru angajati. De asemenea, este imbucurator faptul ca din ce in ce mai multi consumatori aleg sa realizeze achizitii cu card bancar, ceea ce denota o incredere din ce in ce mai mare fata de aceasta metoda de plata. In 2017, pe site-ul nostru, 1 din 5 cumparatori a ales sa plateasca cu cardul bancar', a afirmat el, citat in comunicat.             Astfel, piata cadourilor este in continua crestere, iar 1 din 3 romani cheltuieste intre 100 si 200 de euro pe achizitia de cadouri din mall-urile virtuale, iar un sfert din cumparatori cheltuiesc mai mult de 200 de euro pentru achizitia de cadouri in decursul unui an.  

Sursa: Agerpress