Consumatorii cu venituri de 1.501-2.500 euro, cei mai influentati de calitatea si garantia produselor si serviciilor din online

Data publicarii: 16-01-2019 | Economie
60% dintre consumatorii cu venituri cuprinse intre 1.501 si 2.500 euro sunt cei mai influentati de calitatea si garantia produselor sau serviciilor din mediul online, urmati de 33% dintre consumatorii cu venituri de pana la 500 euro, conform studiului "Comportamente de cumparare in era consumatorilor digitali", remis AGERPRES. La polul opus, 2% dintre cumparatorii cu venituri de peste 2.500 euro se declara putin influentati de aceste aspecte. "54% dintre consumatorii cu venituri de 1.501-2.500 euro sunt foarte mult influentati de ratingul primit de produsul sau serviciul pe care doresc sa-l achizitioneze, pe cand, la polul opus, 13% dintre consumatorii cu venituri de 0-500 euro sunt cei care se declara putin influentati de acest aspect", conform studiului realizat de Valoria. Reclamele pe website-uri sunt cele mai eficiente pentru consumatorii care au un venit de 501-1000 euro (63%) si apoi pentru cei cu un venit de peste 2.500 euro (58%), pe cand reclamele pe retelele sociale sunt eficiente pentru consumatorii cu un venit de pana la 500 euro (60%), urmati de cei cu un venit de 1001-1500 euro (53%). Interfata aplicatiei si designul website-ului conteaza cel mai mult pentru 53% dintre respondentii cu venituri de 0-500 euro. Comunicarea pe canalele de social media este foarte importanta pentru 38% dintre consumatorii cu venituri de 501-1000 euro, iar personalizarea produselor si serviciilor in mediul online sau pe mobil influenteaza decizia de cumparare online a 41% dintre consumatorii cu venituri de peste 2500 euro. In afara de pret, brandul si imaginea sunt factorii care influenteaza decizia de cumparare a 17% dintre cei cu venituri de peste 2.500 euro si tot pentru 17% dintre cei cu venituri de 501-1001 euro. Pe de alta parte, caracteristicile tehnice influenteaza decizia de cumparare a 22% dintre consumatorii cu venituri de 501-1000 euro si 19% dintre cei cu venituri de 1001-1500 euro. In ultimele 12 luni, cei mai multi consumatori cu venituri de peste 2.500 de euro (74%) au cumparat online imbracaminte si incaltaminte, 90% dintre cei cu venituri de 1.501-2.500 euro au cumparat electronice si electrocasnice, 31% dintre cei cu venituri de 1001-1500 euro au cumparat produse de asigurare, iar 10% dintre cei cu venituri de 501-1.000 euro au cumparat servicii medicale in acest mod. Serviciile de telefonie mobila sunt cumparate offline de cei mai multi dintre consumatorii cu venituri de peste 2.500 euro (37%), imprumuturile bancare de cei cu venituri de 1.501-2.500 euro (21%), asigurarile de cei cu venituri de 1.001-1.500 euro (26%), iar serviciile medicale de consumatorii cu venituri de 501-1.000 euro si cei cu venituri de peste 2.500 euro (34% fiecare). 61% dintre respondenti sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru timpul de livrare redus, 55% pentru disponibilitatea imediata, 47% pentru produsele personalizate, 45% pentru serviciile premium, 37% pentru caracteristicile inovative, 36% pentru produsele eco, bio, organice, 28% pentru produsele autohtone, iar 17% pentru produsele de lux. Toate categoriile de consumatori vad feedback-ul trimis prin social media ca pe un mecanism bun pentru a valida informatii intr-o maniera obiectiva, dar 32% dintre cei cu venituri de peste 2.500 euro considera ca este o metoda noua de a-si exprima nemultumirea, ca si 29% dintre cei cu venituri de 1.501-2.500 euro, 27% dintre cei cu venituri de 0-500 euro si 23% dintre cei cu venituri de 1.001-1.500 euro.

Sursa: Agerpress

Ultimele stiri pe BankNews.ro:

Banknews.ro foloseşte fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe site-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile cu cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe site-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

AM ÎNTELES

Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Politica de Confidențialitate | Politica de Cookie