Antreprenorii români aleg din ce în ce mai des soluții de banking complementare
Data publicarii: 17-04-2019 | Finante-BanciBT Store, unul dintre cele mai populare servicii online care asigură desfacerea de soluții complementare bankingului pentru antreprenorii români, a dat publicității o serie de cifre care nu pot decât să ne bucure din toate puncte de vedere. Potrivit comunicatului remis de către Banca Transilvania, peste 500 de antreprenori s-au înscris și au comandat de pe situl BT Store în ultimele șase luni.
Totodată, compania anunță versiunea finală a sitului, una care vine cu un design îmbunătățit și adaptat anului 2019 precum și cu un portofoliu aflat în continuă dezvoltare, numărul firmelor partenere care oferă soluțiile software complementare fiind în continuă creștere.
În prezent, sunt 12 companii care oferă soluții Premium pe platforma BT Store, soluții la principalele provocări cu care se confruntă antreprenorii din ziua de azi. Printre cei mai importanți furnizori de software îi amintim pe cei de la Smart Bill, Blugento, eJobs, Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, Ebriza, ThinkOut, Calendis Business, REGnet, DocAv, iFactor și IT Hit, urmând ca în curând să li se alăture și Termene.ro.
Toate aceste aplicații reprezintă un plus pentru orice antreprenor care își dorește digitalizarea companiei. Produsele sunt oferite cu un discount considerabil pe platforma online, pentru toți clienții Băncii Transilvania.
Cât privește situl BT Store, acesta propune un design nou si o serie de facilități noi. Platforma va fi completată și de un blog dedicat, pe care se vor dezbate teme de interes din acest domeniu financiar-bancar. Dintre noile facilități amintim:
- Opțiune de selectare multiplă a categoriilor prin intermediul căreia clienții pot filtra foarte simplu ofertele prin selectarea nevoilor pe care doresc să le acopere, cum ar fi: consultanță, resurse umane etc.
- Comparator de de pachete: antreprenorii pot compara ofertele BT Store şi se pot asigura că fac alegerea cea mai potrivită.
“Am învățat foarte multe lucruri în aceste 7 luni de la lansarea BT Store, iar cel mai important lucru este că ideea de la care a plecat ne-a fost validată de clienți. Antreprenorii simt nevoia unor instrumente care să îi ajute în managementul businessurilor proprii şi ne bucură că am putut să acomodăm cele mai bune soluții pentru ei. Iar noi oferim mai mult decât banking.
Avem o comunitate de parteneri BT Store cu care vom dezvolta în continuare platforma, pentru a oferi cea mai bună experiență clienților, cele mai bune soluții şi cei mai relevanți parteneri”. – declară Raul Rîşniță, Digital Banking Manager, Direcția Clienți IMM & Microbusiness, BT.
Totodată, compania anunță versiunea finală a sitului, una care vine cu un design îmbunătățit și adaptat anului 2019 precum și cu un portofoliu aflat în continuă dezvoltare, numărul firmelor partenere care oferă soluțiile software complementare fiind în continuă creștere.
În prezent, sunt 12 companii care oferă soluții Premium pe platforma BT Store, soluții la principalele provocări cu care se confruntă antreprenorii din ziua de azi. Printre cei mai importanți furnizori de software îi amintim pe cei de la Smart Bill, Blugento, eJobs, Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, Ebriza, ThinkOut, Calendis Business, REGnet, DocAv, iFactor și IT Hit, urmând ca în curând să li se alăture și Termene.ro.
Toate aceste aplicații reprezintă un plus pentru orice antreprenor care își dorește digitalizarea companiei. Produsele sunt oferite cu un discount considerabil pe platforma online, pentru toți clienții Băncii Transilvania.
Cât privește situl BT Store, acesta propune un design nou si o serie de facilități noi. Platforma va fi completată și de un blog dedicat, pe care se vor dezbate teme de interes din acest domeniu financiar-bancar. Dintre noile facilități amintim:
- Opțiune de selectare multiplă a categoriilor prin intermediul căreia clienții pot filtra foarte simplu ofertele prin selectarea nevoilor pe care doresc să le acopere, cum ar fi: consultanță, resurse umane etc.
- Comparator de de pachete: antreprenorii pot compara ofertele BT Store şi se pot asigura că fac alegerea cea mai potrivită.
“Am învățat foarte multe lucruri în aceste 7 luni de la lansarea BT Store, iar cel mai important lucru este că ideea de la care a plecat ne-a fost validată de clienți. Antreprenorii simt nevoia unor instrumente care să îi ajute în managementul businessurilor proprii şi ne bucură că am putut să acomodăm cele mai bune soluții pentru ei. Iar noi oferim mai mult decât banking.
Avem o comunitate de parteneri BT Store cu care vom dezvolta în continuare platforma, pentru a oferi cea mai bună experiență clienților, cele mai bune soluții şi cei mai relevanți parteneri”. – declară Raul Rîşniță, Digital Banking Manager, Direcția Clienți IMM & Microbusiness, BT.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare
- BNR a decis să mențină rata dobânzii de politică monetară la 7,00% pe an
- Proiectul GirlPower Network: Transformarea Educației în Mediul Rural Românesc
- Opinie Deloitte: Sanctiunile aplicabile in cazul neconformarii la sistemul de raportare RO e-Factura
- NN Romania o numeste pe Eszter Martin in rolul de Chief HR Officer