ING propune un nou concept de office orientat către experiența clientului
Data publicarii: 25-04-2019 | Finante-Banci22 aprilie 2019 este data la care ING România a inaugurat un sediu nou situat pe Calea Dorobanți la numărul 135-145, în București, sediu care se dorește a reprezenta un nou concept de office și un nou mod de interacțiune între bancă și client. ”Acasă la ING” vine cu un design modern, spațiu deschis și relaxat, punându-se un accent mare pe eficientizarea timpului de care este nevoie pentru consultanță. În același timp, ING România își dorește reinterpretarea rolului pe care sediul clasic de bancă îl are în relația cu clienții săi.
ING România era deja cunoscută drept o bancă a noului mileniu, o bancă care s-a axat în principal pe servicii automatizate și pentru eficientizarea cât mai mare a experienței clienților, prin reducerea interacțiunii cu angajații băncii și implementarea unor servicii eficiente de self-banking și home-banking.
În prezent, clienții ING utilizează Home Bank ca și principală platformă de banking, și o fac în medie o dată la două zile, alegând să viziteze sediile fizice ale băncii în cele mai importante momente ale relației cu banca precum accesările de credite, creare de conturi noi, și așa mai departe. Serviciile online sunt principalul atu al ING și calitatea lor este recunoscută în rândurile clienților băncii, acest tip de serviciu fiind principala țintă de dezvoltare a companiei în raport cu eficientizarea relației cu clienții și serviciilor oferite acestora.
Pe acest fond, ING România propune și testează în această perioadă un nou proiect pilot ce presupune un nou tip de office care are în prim plan experiența clientului. Acest proiect pilot vine cu un nou tip de servire și elemente de design interior care să îi facă pe clienți să se simtă relaxați și confortabili în relația cu banca, de unde și noul concept de ”acasă la ING”.
Primul spațiu de acest fel a fost inaugurat în Olanda, la Amstelveen în anul 2016 urmând ca un an mai târziu, un concept similar să fie aplicat și în Belgia. Au urmat proiecte similare în alte țări ale Uniunii Europene și Turcia, sediul din București integrându-se perfect în acest peisaj.
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu valoare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant.
La ING, ne străduim să facem viața clienților noștri mai ușoară, să îi sprijinim să fie mereu cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Am pus mereu preț pe servicii disponibile oriunde, oricând și instant. Ne dorim să extindem această strategie și în zona de office. Oricine poate veni să viziteze noul office ING să descopere toate soluțiile digitale pe care le oferim, într-un mediu prietenos și primitor, să discute cu consultanții noștri despre servicii și produse de banking, în timp ce beau împreună o cafea”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
ING România era deja cunoscută drept o bancă a noului mileniu, o bancă care s-a axat în principal pe servicii automatizate și pentru eficientizarea cât mai mare a experienței clienților, prin reducerea interacțiunii cu angajații băncii și implementarea unor servicii eficiente de self-banking și home-banking.
În prezent, clienții ING utilizează Home Bank ca și principală platformă de banking, și o fac în medie o dată la două zile, alegând să viziteze sediile fizice ale băncii în cele mai importante momente ale relației cu banca precum accesările de credite, creare de conturi noi, și așa mai departe. Serviciile online sunt principalul atu al ING și calitatea lor este recunoscută în rândurile clienților băncii, acest tip de serviciu fiind principala țintă de dezvoltare a companiei în raport cu eficientizarea relației cu clienții și serviciilor oferite acestora.
Pe acest fond, ING România propune și testează în această perioadă un nou proiect pilot ce presupune un nou tip de office care are în prim plan experiența clientului. Acest proiect pilot vine cu un nou tip de servire și elemente de design interior care să îi facă pe clienți să se simtă relaxați și confortabili în relația cu banca, de unde și noul concept de ”acasă la ING”.
Primul spațiu de acest fel a fost inaugurat în Olanda, la Amstelveen în anul 2016 urmând ca un an mai târziu, un concept similar să fie aplicat și în Belgia. Au urmat proiecte similare în alte țări ale Uniunii Europene și Turcia, sediul din București integrându-se perfect în acest peisaj.
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu valoare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant.
La ING, ne străduim să facem viața clienților noștri mai ușoară, să îi sprijinim să fie mereu cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Am pus mereu preț pe servicii disponibile oriunde, oricând și instant. Ne dorim să extindem această strategie și în zona de office. Oricine poate veni să viziteze noul office ING să descopere toate soluțiile digitale pe care le oferim, într-un mediu prietenos și primitor, să discute cu consultanții noștri despre servicii și produse de banking, în timp ce beau împreună o cafea”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall