Enel, lider pe piața energiei electrice din România, cu peste 2 milioane de clienți rezidențiali
Data publicarii: 17-05-2019 | EconomieEnel Energie și Enel Energie Muntenia, liderii pieței de furnizare a energiei electrice din țara noastră, anunță depășirea pragului psihologic de 2 milioane de clienți rezidențiali de pe piața concurențială a electricității. Numărul de clienți s-a dublat în ultimul an, motiv pentru care Enel a ajuns în postura de lider incontestabil pe piața de profil românească.
,,Dublarea numărului de clienți de pe piața concurențială în mai puțin de un an reprezintă un moment important în viața companiei noastre. Am reușit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piață și că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viața clienților noștri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţi,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Totodată, companiile de furnizare din cadrul grupului internațional Enel au intrat și pe piața locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici. Cei care optează pentru serviciile Enel pe acest segment de consum, beneficiază de oportunitatea de a configura oferte personalizate care să le faciliteze și să le asigure predictibilitate cât și beneficiul de a avea un singur furnizor pentru cele mai importante două servicii de care beneficiază o gospodărie: gazele și energia electrică.
Intrarea pe piața distribuției de gaze naturale i-a permis companiei Enel crearea unor pachete avantajoase pentru consumatorii care optează pentru ambele servicii. Mai mult, sunt disponibile si produse și pachete personalizate facilitate de comunicarea facilă dintre părți și de aplicația mobilă My Enel.
” Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizarea gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, printr-o rețea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance” se arată în comunicatul oficial.
,,Dublarea numărului de clienți de pe piața concurențială în mai puțin de un an reprezintă un moment important în viața companiei noastre. Am reușit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piață și că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viața clienților noștri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţi,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Totodată, companiile de furnizare din cadrul grupului internațional Enel au intrat și pe piața locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici. Cei care optează pentru serviciile Enel pe acest segment de consum, beneficiază de oportunitatea de a configura oferte personalizate care să le faciliteze și să le asigure predictibilitate cât și beneficiul de a avea un singur furnizor pentru cele mai importante două servicii de care beneficiază o gospodărie: gazele și energia electrică.
Intrarea pe piața distribuției de gaze naturale i-a permis companiei Enel crearea unor pachete avantajoase pentru consumatorii care optează pentru ambele servicii. Mai mult, sunt disponibile si produse și pachete personalizate facilitate de comunicarea facilă dintre părți și de aplicația mobilă My Enel.
” Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizarea gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, printr-o rețea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance” se arată în comunicatul oficial.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare
- BNR a decis să mențină rata dobânzii de politică monetară la 7,00% pe an
- Proiectul GirlPower Network: Transformarea Educației în Mediul Rural Românesc
- Opinie Deloitte: Sanctiunile aplicabile in cazul neconformarii la sistemul de raportare RO e-Factura
- NN Romania o numeste pe Eszter Martin in rolul de Chief HR Officer