Enel, lider pe piața energiei electrice din România, cu peste 2 milioane de clienți rezidențiali

Data publicarii: 17-05-2019 | Economie
Enel Energie și Enel Energie Muntenia, liderii pieței de furnizare a energiei electrice din țara noastră, anunță depășirea pragului psihologic de 2 milioane de clienți rezidențiali de pe piața concurențială a electricității. Numărul de clienți s-a dublat în ultimul an, motiv pentru care Enel a ajuns în postura de lider incontestabil pe piața de profil românească.

,,Dublarea numărului de clienți de pe piața concurențială în mai puțin de un an reprezintă un moment important în viața companiei noastre. Am reușit să confirmăm încă o dată că suntem furnizorul preferat de români pe această piață și că strategia noastră de a-i plasa în centrul preocupărilor noastre prin oferte personalizate, care răspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat să inovăm pentru a simplifica viața clienților noștri prin oferirea unor servicii cu valoare adăugată, într-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilităţi,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie și Enel Energie Muntenia.

Totodată, companiile de furnizare din cadrul grupului internațional Enel au intrat și pe piața locală de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici. Cei care optează pentru serviciile Enel pe acest segment de consum, beneficiază de oportunitatea de a configura oferte personalizate care să le faciliteze și să le asigure predictibilitate cât și beneficiul de a avea un singur furnizor pentru cele mai importante două servicii de care beneficiază o gospodărie: gazele și energia electrică.

Intrarea pe piața distribuției de gaze naturale i-a permis companiei Enel crearea unor pachete avantajoase pentru consumatorii care optează pentru ambele servicii. Mai mult, sunt disponibile si produse și pachete personalizate facilitate de comunicarea facilă dintre părți și de aplicația mobilă My Enel.

” Compania s-a concentrat și asupra zonei serviciilor cu valoare adăugată, având oferte speciale precum Enel Asistență, Enel Asistență+ pentru electricitate și Enel Asistență Gaz și Enel Asistență Gaz+ pentru gaze naturale. Clienții beneficiază astfel de pachete de asistență tehnică pentru instalațiile interioare de utilizarea gazelor și electricității, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, verificare tehnică a instalației de gaz, intervenții de urgență la instalația de gaz și centrala termică, printr-o rețea de firme specializate, administrată de partenerul nostru EuropAssistance” se arată în comunicatul oficial.