Călătorie guvernată de simțuri în Mastercard Sensory Playground pentru cei prezenți la Electric Castle
Data publicarii: 17-07-2019 | LifestylePentru al cincelea an la rând, cei prezenți la festivalul Electric Castle vor avea parte de surprize „electrice” oferite de Mastercard. În calitate de card preferat al festivalului, Mastercard va organiza primul hub senzorial intitulat Sensory Playground, un hub care va pune accent pe muzică și experiențe de neuitat, elemente care se împletesc de minune cu identitatea de brand a organizatorilor, Mastercard lansând recent un logo audio bazat pe o arhitectură sonoră complexă.
În cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii de la Electric Castle vor avea ocazia de a iniția o călătorie senzorială, descoperind noi dimensiuni ale muzicii cu ajutorul tehnologiei moderne. Aceștia vor experimenta pe rând sfere care generează elemente vizuale sau vibrează pe fond muzical, o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp dar și proiecții interactive ori generatoare Van der Graaf cu efecte electrostatice. În cadrul aceluiași eveniment, Mastercard organizează și un pop-up shop dedicat care va conține o colecție-capsulă intitulată Summer Vibes semnată de The Stories of O și IVY. Aceasta va include modele de tricouri, pelerine de ploaie și hanorace create special pentru a celebra simțurile.
„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de toți fanii festivalului, de a trăi și simți împreună emoția electrică a celor cinci zile de festival, îmbrățișând atât diferențele, cât și asemănările dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodată, ne dorim să celebrăm puterea muzicii de a aduce oamenii împreună, mai ales în contextul celei mai recente etape în evoluția identității noastre de brand. Și cum altfel puteam face acest lucru, decât prin crearea unui spațiu special în care muzica, tehnologia și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.
„Experiența Mastercard completează perfect lineup-ul plin de premiere pe care îl avem anul acesta, dar și zonele noi pe care le abordăm în festival. E încă o ediție în care probăm conexiunea puternică între branduri și filosofia de continuă inovare care ne caracterizează în egală măsură.”, a declarat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.
Colaborarea dintre Electric Castle și Mastercard are deja un istoric bogat, aceasta urmând a fi și ce-a de-a cincea ediție de festival în care publicul va avea parte de surprize din partea Mastercard.
În cadrul Mastercard Sensory Playground, festivalierii de la Electric Castle vor avea ocazia de a iniția o călătorie senzorială, descoperind noi dimensiuni ale muzicii cu ajutorul tehnologiei moderne. Aceștia vor experimenta pe rând sfere care generează elemente vizuale sau vibrează pe fond muzical, o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp dar și proiecții interactive ori generatoare Van der Graaf cu efecte electrostatice. În cadrul aceluiași eveniment, Mastercard organizează și un pop-up shop dedicat care va conține o colecție-capsulă intitulată Summer Vibes semnată de The Stories of O și IVY. Aceasta va include modele de tricouri, pelerine de ploaie și hanorace create special pentru a celebra simțurile.
„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a cincea ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de toți fanii festivalului, de a trăi și simți împreună emoția electrică a celor cinci zile de festival, îmbrățișând atât diferențele, cât și asemănările dintre noi. Anul acesta, mai mult ca niciodată, ne dorim să celebrăm puterea muzicii de a aduce oamenii împreună, mai ales în contextul celei mai recente etape în evoluția identității noastre de brand. Și cum altfel puteam face acest lucru, decât prin crearea unui spațiu special în care muzica, tehnologia și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale?”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.
„Experiența Mastercard completează perfect lineup-ul plin de premiere pe care îl avem anul acesta, dar și zonele noi pe care le abordăm în festival. E încă o ediție în care probăm conexiunea puternică între branduri și filosofia de continuă inovare care ne caracterizează în egală măsură.”, a declarat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.
Colaborarea dintre Electric Castle și Mastercard are deja un istoric bogat, aceasta urmând a fi și ce-a de-a cincea ediție de festival în care publicul va avea parte de surprize din partea Mastercard.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare