Satul de vacanță Mastercard MercatoComunale din București și-a deschis porțile pentru public
Data publicarii: 07-08-2019 | Finante-BanciMastercard, companie de renume în industria internațională de tehnologii pentru plăți electronice, anunță deschiderea satului de vacanță din București în parteneriat cu MercatoComunale, un spațiu urban în cadrul căruia clienții au posibilitatea de a alege într-o serie de opțiuni moderne de petrecere a timpului liber, de dimineața până seara.
Parteneriatul cu MercatoComunale face parte din inițiativa Mastercard de a încuraja și promova utilizarea plății cu cardul ca metodă sigură, comodă, rapidă și eficientă de plată, ușor de fiscalizat în același timp.
„Conceptul MercatoComunale ne-a convins imediat pentru că am remarcat o mare compatibilitate între personalitățile celor două branduri – fie că suntem la o întâlnire de business informală, în pauza de prânz, la o întâlnire cu prietenii sau am ieșit împreună cu familia, ne dorim ca experiența să fie plăcută, firească, relaxată. Iar acest lucru se aplică, bineînțeles, și procesului de plată. Prin urmare, acest parteneriat este o continuare firească a tuturor inițiativelor lansate pentru încurajarea metodelor de plată moderne și, totodată, un demers în urma căruia ne propunem să transformăm plata cu cardul într-un gest de normalitate, oferind, prin tehnologia contactless, alternativa perfectă la plata în numerar, un beneficiu major pentru business și pentru consumatori – timp mai scurt la tranzacționare și siguranța deplină a plăților”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
MercatoComunale este un spațiu are combină o bună selecție de food trucks, berării și cafenele, un spațiu de co-working gratuit și zonă de piață agricolă ce reunește producători locali. Tot în cadrul acestei locații vizitatorii pot avea plăcerea de a se delecta cu concerte acustice, workshop-uri, lounge-uri de relaxare sau petreceri.
“Am construit MercatoComunale pornind de la ideea de comunitate și suntem convinși că astfel de proiecte au potențialul de face viața în oras cât mai plăcută. MercatoComunale este conceput ca o piață contemporană cu food trucks, producători locali de ingrediente, bere artizanală și multe alte activități gândite pentru toți membrii familiei. Cu ajutorul partenerului principal Mastercard, am reușit să transformăm un spațiu complet nefolosit în centrul orașului, dar și să realizăm prima experiență complet cashless din oraș. La MercatoComunale acceptăm doar plata cu cardul, tocmai pentru a demonstra că publicul local este foarte deschis către noile tehnologii”, a declarat Răzvan Crișan, Co-fondator Kane Group.
Parteneriatul cu MercatoComunale face parte din inițiativa Mastercard de a încuraja și promova utilizarea plății cu cardul ca metodă sigură, comodă, rapidă și eficientă de plată, ușor de fiscalizat în același timp.
„Conceptul MercatoComunale ne-a convins imediat pentru că am remarcat o mare compatibilitate între personalitățile celor două branduri – fie că suntem la o întâlnire de business informală, în pauza de prânz, la o întâlnire cu prietenii sau am ieșit împreună cu familia, ne dorim ca experiența să fie plăcută, firească, relaxată. Iar acest lucru se aplică, bineînțeles, și procesului de plată. Prin urmare, acest parteneriat este o continuare firească a tuturor inițiativelor lansate pentru încurajarea metodelor de plată moderne și, totodată, un demers în urma căruia ne propunem să transformăm plata cu cardul într-un gest de normalitate, oferind, prin tehnologia contactless, alternativa perfectă la plata în numerar, un beneficiu major pentru business și pentru consumatori – timp mai scurt la tranzacționare și siguranța deplină a plăților”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
MercatoComunale este un spațiu are combină o bună selecție de food trucks, berării și cafenele, un spațiu de co-working gratuit și zonă de piață agricolă ce reunește producători locali. Tot în cadrul acestei locații vizitatorii pot avea plăcerea de a se delecta cu concerte acustice, workshop-uri, lounge-uri de relaxare sau petreceri.
“Am construit MercatoComunale pornind de la ideea de comunitate și suntem convinși că astfel de proiecte au potențialul de face viața în oras cât mai plăcută. MercatoComunale este conceput ca o piață contemporană cu food trucks, producători locali de ingrediente, bere artizanală și multe alte activități gândite pentru toți membrii familiei. Cu ajutorul partenerului principal Mastercard, am reușit să transformăm un spațiu complet nefolosit în centrul orașului, dar și să realizăm prima experiență complet cashless din oraș. La MercatoComunale acceptăm doar plata cu cardul, tocmai pentru a demonstra că publicul local este foarte deschis către noile tehnologii”, a declarat Răzvan Crișan, Co-fondator Kane Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare