ING raporteaza creșteri majore pe principalele canale digitale ale companiei
Data publicarii: 21-08-2019 | Finante-BanciNumărul de clienți ai băncilor din România care utilizează în mod curent platformele și aplicațiile bancare digitale este în creștere, lucru demonstrat și de ultimele cifre furnizate de către cei de la ING. Potrivit acestora, numărul clienților care utilizează oferta de cont curent ING a crescut în ultimul an cu 18%, ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 8 români își încasează deja salariul într-un cont al acestei bănci.
Mai mult, peste 113.500 de clienți au utilizat în primul an de la lansare aplicația ING Pay, efectuând prin intermediul acesteia peste 5 milioane de tranzacții. De asemenea, clienții ING au la dispoziție și Apple Pay. Nu mai puțin de 23.000 de dispozitive Apple s-au înrolat în sistem în prima zi de la lansare, lucru care dovedește încă o dată disponibilitatea și mai ales deschiderea românilor către digitalizare.
Creșteri semnificative s-au înregistrat și la nivelul ING Business, platforma de digital banking destinată clienților Mid-Corporate și IMM-urilor, platformă care a ajuns la peste 5000 de clienți. Mai mult, 30% dintre autentificările înregistrate în cadrul ING Business provin de pe telefoanele mobile.
Astfel, odată cu aniversarea a 25 de ani, ING depășește cifra de 1,35 milioane de clienți, înregistrează creșteri majore pe piața digitală și se pregătește pentru inaugurarea unui nou sediu, amenajat în cadrul Expo Business Park.
„În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Mai mult, peste 113.500 de clienți au utilizat în primul an de la lansare aplicația ING Pay, efectuând prin intermediul acesteia peste 5 milioane de tranzacții. De asemenea, clienții ING au la dispoziție și Apple Pay. Nu mai puțin de 23.000 de dispozitive Apple s-au înrolat în sistem în prima zi de la lansare, lucru care dovedește încă o dată disponibilitatea și mai ales deschiderea românilor către digitalizare.
Creșteri semnificative s-au înregistrat și la nivelul ING Business, platforma de digital banking destinată clienților Mid-Corporate și IMM-urilor, platformă care a ajuns la peste 5000 de clienți. Mai mult, 30% dintre autentificările înregistrate în cadrul ING Business provin de pe telefoanele mobile.
Astfel, odată cu aniversarea a 25 de ani, ING depășește cifra de 1,35 milioane de clienți, înregistrează creșteri majore pe piața digitală și se pregătește pentru inaugurarea unui nou sediu, amenajat în cadrul Expo Business Park.
„În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall