Concurența, sănătatea angajaților și digitalizarea printre principalele preocupări ale companiilor de producție în următoarele șase luni
Data publicarii: 08-03-2021 | HR/CarierePotrivit sondajului „Reinventing the future of manufacturing” realizat de PwC în rândul directorilor operaționali ai 585 de companii mari din opt industrii diferite din țări precum Japonia, Germania, SUA, China și Marea Britanie, principala și cea mai mare preocupare pentru companiile de producție din întreaga lume este în prezent concurența. Topul este completat de alte chestiuni importante precum sănătatea angajaților, locurile de muncă dar și digitalizarea operațiunilor.
41% dintre producătorii intervievați cu ocazia acestui sondaj au menționat amenințările concurențiale ca fiind principala preocupare în următoarele șase luni în vreme ce 35% s-au declarat îngrijorați cu privire la sănătatea angajaților lor și la locurile de muncă. 34% au menționat siguranța și sustenabilitatea iar 29% presiunea crescută a reglementărilor.
”Producătorii au investit prea încet în fabrici inteligente, lanțuri de aprovizionare digitale și comerț electronic, iar pandemia COVID-19 le-a dezvăluit punctele slabe, punând presiune pe viteza și eficiența afacerii, dar cu păstrarea calității. Pentru a ajunge la un echilibru, companiile trebuie să acorde prioritate optimizării proceselor, controlului calității, monitorizării producției în timp real, îmbunătățirii lanțului de aprovizionare și dezvoltării angajaților”, a declarat Kenneth Spiteri, Partener și Lider al Practicii de Audit, PwC România.
Din punct de vedere al digitalizării, peste două treimi din directorii de companii spun că serviciile de cloud și IOT vor fi pilonii tehnologiei în perioada imediat următoare în vreme ce jumătate din ei susțin că vor acorda prioritate automatizării proceselor în următoarele șase luni. Dintre priorități nu lipsesc sănătatea angajaților și tranziția către un nou mod de lucru, tranziție care se va axa pe trei aspecte importante: îmbunătățirea competențelor digitale, găsirea de talente și munca flexibilă, aceasta din urmă putând consta fie în telemuncă fie într-un program de lucru mai flexibil decât până acum.
Nici criza sanitară cu care ne confruntăm de mai bine de un an nu i-a afectat în mod egal pe producători. Astfel, companiile mai mici se confruntă cu provocări de natură bugetară și mari amenințări competitive în vreme ce companiile mai mari se luptă în principal cu distribuția și schimbările cererilor clienților cărora li se adresează. Pe categorii, producătorii de business to business resimt cel mai mult criza curentă mai ales în ceea ce privește siguranța și sustenabilitatea în vreme ce companiile de business to consumer suferă în principal de pe urma întreruperii afacerii, a presiunilor asupra fluxului de numerar și a reducerii cheltuielilor clienților.
41% dintre producătorii intervievați cu ocazia acestui sondaj au menționat amenințările concurențiale ca fiind principala preocupare în următoarele șase luni în vreme ce 35% s-au declarat îngrijorați cu privire la sănătatea angajaților lor și la locurile de muncă. 34% au menționat siguranța și sustenabilitatea iar 29% presiunea crescută a reglementărilor.
”Producătorii au investit prea încet în fabrici inteligente, lanțuri de aprovizionare digitale și comerț electronic, iar pandemia COVID-19 le-a dezvăluit punctele slabe, punând presiune pe viteza și eficiența afacerii, dar cu păstrarea calității. Pentru a ajunge la un echilibru, companiile trebuie să acorde prioritate optimizării proceselor, controlului calității, monitorizării producției în timp real, îmbunătățirii lanțului de aprovizionare și dezvoltării angajaților”, a declarat Kenneth Spiteri, Partener și Lider al Practicii de Audit, PwC România.
Din punct de vedere al digitalizării, peste două treimi din directorii de companii spun că serviciile de cloud și IOT vor fi pilonii tehnologiei în perioada imediat următoare în vreme ce jumătate din ei susțin că vor acorda prioritate automatizării proceselor în următoarele șase luni. Dintre priorități nu lipsesc sănătatea angajaților și tranziția către un nou mod de lucru, tranziție care se va axa pe trei aspecte importante: îmbunătățirea competențelor digitale, găsirea de talente și munca flexibilă, aceasta din urmă putând consta fie în telemuncă fie într-un program de lucru mai flexibil decât până acum.
Nici criza sanitară cu care ne confruntăm de mai bine de un an nu i-a afectat în mod egal pe producători. Astfel, companiile mai mici se confruntă cu provocări de natură bugetară și mari amenințări competitive în vreme ce companiile mai mari se luptă în principal cu distribuția și schimbările cererilor clienților cărora li se adresează. Pe categorii, producătorii de business to business resimt cel mai mult criza curentă mai ales în ceea ce privește siguranța și sustenabilitatea în vreme ce companiile de business to consumer suferă în principal de pe urma întreruperii afacerii, a presiunilor asupra fluxului de numerar și a reducerii cheltuielilor clienților.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare