NETOPIA Payments: Volumul total procesat prin card a crescut cu 60% în 2020

Data publicarii: 17-03-2021 | Finante-Banci
Netopia Payments, cel mai utilizat procesator de plăți din România a raportat o creștere de aproximativ 60% a volumului total de tranzacții cu cardul procesate în anul 2020 comparativ cu anul precedent. Astfel, compania a depășit pragul de două miliarde de euro procesați per total, din 2009, de la începutul activității de intermediere a plăților cu cardul.

Potrivit datelor oficiale culese de Netopia, și plățile cu cardul au crescut în această perioadă cu 20%, crescând și valoarea medie a unei tranzacții de la 165 de lei în anul 2019, la 215 lei în recent încheiat.

Printre cele mai populare servicii și produse pentru care cetățenii români au efectuat plăți digitale cu cardul regăsim serviciile financiare, facturile la utilități, domeniul IT&C, segmentul FMCG dar și segmentul de produse farmaceutice și de sănătate care se regăsește pentru prima dată în acest top. La polul opus, după cum era deja de așteptat, se află industria turismului și cea de evenimente, acestea două fiind și cele mai afectate de restricțiile impuse în urma măsurilor luate împotriva pandemiei de Covid-19.

Amintim de asemenea și cea mai mare tranzacție digitală procesată de Netopia anul trecut care s-a ridicat la suma de 97.000 lei. Mai mult, restricțiile impuse în perioada pandemiei au dus la o migrare accentuată a vânzătorilor și furnizorilor de servicii către mediul online, în special cei care până în urmă cu un an își desfășurau activitatea preponderent offline. Numărul de parteneri înrolați în platforma companiei a crescut de la începutul pandemiei și până acum cu aproape 100%, ajungând la aproape 30.000 de clienți.

„Anul 2020 a fost unul plin de provocări generate de noul context pe care am reușit să le depășim cu bine prin inovație, proactivitate și reacție de răspuns rapidă. A fost foarte important pentru noi să identificăm și să implementăm rapid cele mai bune soluții în sprijinul comercianților pentru care era vital să-și poată desfășura activitatea mai departe, strategie pe care o vom urma și anul acesta. Totodată, majoritatea românilor a înțeles că este mult mai ușor să plătești online utilitățile și la fel de simplu este să comanzi și să plătești digital alimentele sau produsele de care ai nevoie. Pentru 2021, considerăm că industria HoReCa va intra puternic în online și deja avem sute de restaurante partenere, precum și segmentul Pharma & Health, domenii care până acum funcționau mai mult în offline, dar în contextul pandemiei au trebuit să își reorganizeze activitatea”, a declarat Antonio Eram, CEO și Fondator NETOPIA Payments.

Netopia Payments s-a adaptat repede la noua stare de fapte, concetrându-se pe parcursul anului 2020 pe identificarea și implementarea într-un mod cât mai rapid a soluțiilor venite în sprijinul comercianților astfel încât aceștia să își poată continua activitatea în condiții extreme. Printre acestea se numără și opțiunea de link de plată, sau lansarea mobilPay Delivery. Dacă primul serviciu amintit presupune un serviciu de plată online cu cardul care nu necesită implementare tehnică, cel de-al doilea reprezintă o platformă integrată în aplicația mobilpay Wallet prin care utilizatorii pot comanda direct de la magazine locale și restaurante.
Ultimele stiri pe BankNews.ro: