Acționarii Elefant Online au decis majorarea capitalului social al companiei, precum și realizarea unui plasament privat de obligațiuni
Data publicarii: 18-11-2021 | BursaAcționarii Elefant Online au aprobat la începutul acestei săptămâni în cadrul Adunării Generale, majorarea capitalului social, acesta ajungând la 2 milioane de euro, mai precis, la nivelul în lei al acestei sume. Totodată, acționarii companiei au decis și realizarea unui plasament privat de obligațiuni denominate în moneda națională, operațiune care va avea loc prin Tradeville în perioada imediat următoare.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
“Sumele atrase în cadrul majorării de capital și a noii emisiunii de obligațiuni vor asigura infuzia de capital necesară pentru a ne atinge obiectivele de creștere. Pe de o parte, ne vom concentra pe eficientizarea operațională a business-ului existent, experiența utilizatorilor și automatizarea livrărilor. Pe de altă parte, vom investi resurse în Elefant Marketplace. Acesta este finalizat din punct de vedere tehnic și va fi lansat în curând. Vom investi în dezvoltarea sa, în promovare și în consolidarea relațiilor cu partenerii din marketplace”, declară Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.
Elefant este una dintre cele mai mari și mai populare platforme de comerț online din România, cu o rată anuală de creștere de 32% în perioada cuprinsă între anii 2018 și 2020. În primul semestru al acestui an, compania a înregistrat o valoare de creștere a GMV (Gross merchandise value) de 121 de milioane de lei, cu 4 milioane mai mare decât în prima jumătate a anului trecut.
De asemenea, emisiunea de obligațiuni nu reprezintă deloc o noutate, Elefant Online derulând o primă emisie în anul 2018. Obligațiunile au fost la momentul respectiv listate pe piața AERO administrată de Bursa de Valori București. S-a încheiat în luna septembrie a anului curent odată cu returnarea către investitori a fondurilor atrase, ca urmare a ajungerii la scadență a emisiunii respective.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare