ING Bank - Comunicat rezultate Q3 2021
Data publicarii: 06-12-2021 | Finante-BanciPotrivit ultimelor raportări oficiale ale ING Bank România, producția de credite noi pe segmentul persoanelor fizice în cel de-al treilea trimestru a crescut cu 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, au fost epuizate și fondurile alocate prin programul IMM Invest, acestea fiind suplimentate cu peste 400 de milioane de lei, fonduri care vor fi disponibile în cadrul aceluiași program până la finele anului curent. ING a fost implicată de asemenea într-o serie de tranzacții importante de finanțare a unor companii românești de prestigiu printre care se numără grupul RCS&RDS, grupul Ameropa sau Gersim Impex.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului”, spune Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului. A fost un trimestru bun, cu evoluții pozitive pentru indicatorii financiari pe de o parte, dar și multe lansări de produse pe de altă parte. Optimizarea costurilor, evoluția creditării și în special costurile mai reduse cu provizioanele de risc ne-au adus o creștere a profitabilității comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020. La portofoliul de produse și servicii digitale am adăugat asigurările de sănătate disponibile 100% online din Home’Bank, plățile prin numărul de telefon folosind serviciul AliasPay și, nu în ultimul rând, cardurile virtuale. Totodată, am lansat primul credit verde pentru persoanele fizice, încurajând deciziile responsabile în rândul celor care doresc un vehicul mai prietenos cu mediul”, a continuat aceasta.
Astfel, producția de credite noi pe segmentul persoanelor fizice a depășit cu peste 54% nivelurile înregistrate în cel de-al treilea trimestru al anului trecut, creditele de nevoi personale fiind și cele care au avut cea mai bună dinamică în această perioadă. Media este de peste 5000 de credite de nevoi personale acordate lunar 100% online, prin intermediul aplicației mobile Home Bank.
De asemenea, instituția bancară și-a menținut și poziția de lider din perspectiva Net Promoter Score (NPS), oferind o experiență bună clienților cumulată cu o ofertă mare de produse și servicii digitale. De altfel, potrivit celui mai recent studiu realizat independent de Kantar,ING este banca cu care clienții au declarat că lucrează cel mai ușor.
Mai mult, ING Bank România a acordat în primele patru luni de funcționare a programului IMM Invest credite noi în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, cu 20% mai mult comparativ cu 2020. Numărul de cereri din această perioadă s-a ridicat la 5000, plafonul alocat fiind aproape epuizat, motiv pentru care banca a solicitat încă din vara o suplimentare a acestuia, obținând în cele din urmă o majorare de 400 de milioane de lei.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului”, spune Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
“Creditarea a accelerat în al treilea trimestru. În segmentul persoanelor fizice, clienții noștri au obținut cu 54% mai multe credite față de nivelurile înregistrate anul trecut. În același timp, am menținut o rată a creditelor neperformante în linie cu media pieței, de 3,7%. Aceasta indică un portofoliu sănătos, pe care l-am construit prin politica ING de creditare responsabilă. Pentru IMM Invest am epuizat plafonul alocat în 2021 (1,1 miliarde de lei). În consecință, am primit o alocare suplimentară de 400 de milioane de lei, disponibilă clienților noștri până la sfârșitul anului. A fost un trimestru bun, cu evoluții pozitive pentru indicatorii financiari pe de o parte, dar și multe lansări de produse pe de altă parte. Optimizarea costurilor, evoluția creditării și în special costurile mai reduse cu provizioanele de risc ne-au adus o creștere a profitabilității comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020. La portofoliul de produse și servicii digitale am adăugat asigurările de sănătate disponibile 100% online din Home’Bank, plățile prin numărul de telefon folosind serviciul AliasPay și, nu în ultimul rând, cardurile virtuale. Totodată, am lansat primul credit verde pentru persoanele fizice, încurajând deciziile responsabile în rândul celor care doresc un vehicul mai prietenos cu mediul”, a continuat aceasta.
Astfel, producția de credite noi pe segmentul persoanelor fizice a depășit cu peste 54% nivelurile înregistrate în cel de-al treilea trimestru al anului trecut, creditele de nevoi personale fiind și cele care au avut cea mai bună dinamică în această perioadă. Media este de peste 5000 de credite de nevoi personale acordate lunar 100% online, prin intermediul aplicației mobile Home Bank.
De asemenea, instituția bancară și-a menținut și poziția de lider din perspectiva Net Promoter Score (NPS), oferind o experiență bună clienților cumulată cu o ofertă mare de produse și servicii digitale. De altfel, potrivit celui mai recent studiu realizat independent de Kantar,ING este banca cu care clienții au declarat că lucrează cel mai ușor.
Mai mult, ING Bank România a acordat în primele patru luni de funcționare a programului IMM Invest credite noi în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, cu 20% mai mult comparativ cu 2020. Numărul de cereri din această perioadă s-a ridicat la 5000, plafonul alocat fiind aproape epuizat, motiv pentru care banca a solicitat încă din vara o suplimentare a acestuia, obținând în cele din urmă o majorare de 400 de milioane de lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall