Bolt în 2021 – lider de piață în România, după al doilea an de creștere exponențială
Data publicarii: 30-12-2021 | EconomieCea mai mare platformă de mobilitate din Europa, Bolt, marchează al doilea an de creștere consecutivă și exponențială pe piața locală din România, un record de dezvoltare pentru acest brand inclusiv la nivel european.
Mai mult, până la finalul anului 2021, oferta de servicii Bolt la nivel local s-a extins cu servicii de ride-hailing în 16 orașe noi, Bolt-Food în 3 orașe noi, trotinete electrice în 3 orașe noi, 3000 de companii în portofoliul de clienți Bolt Business și un serviciu nou, Bolt Market, destinat vânzărilor și livrărilor rapide a produselor de larg consum.
Bolt și-a continuat expansiunea accelerată pe toate planurile în anul care a trecut, în ciuda incertitudinilor care domină încă piețele atât la nivel local cât și la nivel global. Mai mult, compania s-a mobilizat și în ceea ce privește o serie de campanii sociale naționale precum maratonul de vaccinare organizat în 18 orașe din România, săptămâna mobilității europene din Sibiu sau vinerea verde stop din București.
Potrivit informațiilor colectate prin utilizarea serviciilor de ride-sharing, cea mai lungă călătorie cu Bolt a fost de 113 minute, numărul cel mai mare de curse efectuate de un singur utilizator fiind de 803. De asemenea, cea mai scumpă cursă cu Bolt din România în anul 2021 a costat 1518 lei.
În condițiile de piață actuale, în care pandemia a generat o schimbare majoră de comportament a consumatorilor și un avânt fără precedent al serviciilor de livrare de mâncare, Bolt Food a cunoscut la rândul său o dezvoltare exponențială, gestionând în prezent livrările a sute de restaurante de București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.
În ceea ce privește serviciile de mobilitate, remarcăm faptul că trotinetele Bolt au parcurs în anul 2021 peste 4,5 milioane de kilometri, distanță care poate fi comparată cu înconjurul planetei de 100 de ori. De asemenea, în perioada ianuarie - noiembrie 2021, serviciul Bolt Business a înregistrat o creștere de 5 ori față de cifrele vehiculate în anul 2020.
În luna Noiembrie, Bolt a lansat de asemenea un nou serviciu de livrare a cumpărăturilor pe piața locală, Bolt Market. Acesta le aduce clienților produse alimentare și non-alimentare din stocurile proprii. Serviciul este momentan disponibil doar în capitală, urmând ca acesta să se extindă și în alte orașe în lunile care urmează.
Mai mult, până la finalul anului 2021, oferta de servicii Bolt la nivel local s-a extins cu servicii de ride-hailing în 16 orașe noi, Bolt-Food în 3 orașe noi, trotinete electrice în 3 orașe noi, 3000 de companii în portofoliul de clienți Bolt Business și un serviciu nou, Bolt Market, destinat vânzărilor și livrărilor rapide a produselor de larg consum.
Bolt și-a continuat expansiunea accelerată pe toate planurile în anul care a trecut, în ciuda incertitudinilor care domină încă piețele atât la nivel local cât și la nivel global. Mai mult, compania s-a mobilizat și în ceea ce privește o serie de campanii sociale naționale precum maratonul de vaccinare organizat în 18 orașe din România, săptămâna mobilității europene din Sibiu sau vinerea verde stop din București.
Potrivit informațiilor colectate prin utilizarea serviciilor de ride-sharing, cea mai lungă călătorie cu Bolt a fost de 113 minute, numărul cel mai mare de curse efectuate de un singur utilizator fiind de 803. De asemenea, cea mai scumpă cursă cu Bolt din România în anul 2021 a costat 1518 lei.
În condițiile de piață actuale, în care pandemia a generat o schimbare majoră de comportament a consumatorilor și un avânt fără precedent al serviciilor de livrare de mâncare, Bolt Food a cunoscut la rândul său o dezvoltare exponențială, gestionând în prezent livrările a sute de restaurante de București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.
În ceea ce privește serviciile de mobilitate, remarcăm faptul că trotinetele Bolt au parcurs în anul 2021 peste 4,5 milioane de kilometri, distanță care poate fi comparată cu înconjurul planetei de 100 de ori. De asemenea, în perioada ianuarie - noiembrie 2021, serviciul Bolt Business a înregistrat o creștere de 5 ori față de cifrele vehiculate în anul 2020.
În luna Noiembrie, Bolt a lansat de asemenea un nou serviciu de livrare a cumpărăturilor pe piața locală, Bolt Market. Acesta le aduce clienților produse alimentare și non-alimentare din stocurile proprii. Serviciul este momentan disponibil doar în capitală, urmând ca acesta să se extindă și în alte orașe în lunile care urmează.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall