Cât și pentru ce au cheltuit românii, în 2021, cu Revolut
Data publicarii: 25-01-2022 | Finante-BanciPotrivit cifrelor publicate de Revolut care reflectă tranzacțiile realizate în 2021 de peste cei 1,5 milioane de clienți ai aplicației, românii au crescut sumele alocate călătoriilor, divertismentului și ieșirilor la restaurante sau cafenele. De asemenea, aceștia și-au reluat obiceiul de a face cumpărături direct din magazine, menținând în același timp și preferința pentru plățile digitale. De altfel, pe tot parcursul anului trecut, românii au realizat un număr record de tranzacții prin intermediul aplicației Revolut și anume 107 milioane. Și volumul acestora a crescut de asemenea cu aproape douăzeci de procente față de anul 2020.
”Anul 2021 a confirmat faptul că aplicația financiară Revolut este o soluție preferată de tot mai mulți români pentru a-și gestiona bugetul personal și pe cel al familiei, pentru a face achiziții utile în casă, pentru a călători sau a petrece timpul liber într-un mod plăcut. Practic, în 2021, unul din cinci utilizatori români a utilizat aplicația Revolut cel puțin o dată pe zi, pentru a efectua o plată, un transfer instant sau o achiziție, iar baza noastră de clienți activi a crescut cu 43% anul trecut și cu 84% față de ultima lună de normalitate pre-pandemică (februarie 2020). Le mulțumim clienților pentru încrederea și pentru entuziasmul cu care au îmbrățișat serviciile noastre și dorim să îi asigurăm că vom continua să inovăm și să adăugăm produse și servicii relevante în aplicația noastră pentru a-și putea administra serviciile financiare cât mai facil, conferind în același timp predictibilitate și mai mult control asupra propriilor bani”, a declarat Gabriela Simion, Revolut Romania Branch Head.
20% din totalul tranzacțiilor realizate cu Revolut în 2021 au fost pentru achiziția bunurilor de uz casnic și alimente sau pentru divertisment. În ceea ce privește creșterile, comparativ cu anul precedent (2020), cele mai mari, de +326%, +123% respectiv +111% au fost înregistrate pe segmentele cheltuieli generale, divertisment respectiv călătorii.
De altfel, indiferent de categoria de bunuri sau servicii achiziționate de români, tranzacțiile au fost pe un trend ascendent pe tot parcursul anului 2021, cele mai multe tranzacții fiind înregistrate pentru mărfurile alimentare și pentru serviciile de mobilitate. Mobilitatea a fost în creștere chiar și față de anul 2019, ultimul dinaintea pandemiei, românii efectuând de patru ori mai multe tranzacții anul trecut decât în anul 2019 pentru a achita servicii de transport.
Potrivit celor de la Revolut, în 2021 pare că apetitul românilor pentru călătorii și socializare să își fi revenit la cotele înregistrate înainte de pandemia de Covid-19. Astfel, anul trecut românii au cheltuit mai bine de 126 de milioane de euro pentru călătorii. Nu în ultimul rând, cheltuielile clienților Revolut cu serviciile HoReCa s-au apropiat de cifra de 180 de milioane de euro, cu 103% mai mult decât în 2020 și 150% mai mult decât în 2019.
”Anul 2021 a confirmat faptul că aplicația financiară Revolut este o soluție preferată de tot mai mulți români pentru a-și gestiona bugetul personal și pe cel al familiei, pentru a face achiziții utile în casă, pentru a călători sau a petrece timpul liber într-un mod plăcut. Practic, în 2021, unul din cinci utilizatori români a utilizat aplicația Revolut cel puțin o dată pe zi, pentru a efectua o plată, un transfer instant sau o achiziție, iar baza noastră de clienți activi a crescut cu 43% anul trecut și cu 84% față de ultima lună de normalitate pre-pandemică (februarie 2020). Le mulțumim clienților pentru încrederea și pentru entuziasmul cu care au îmbrățișat serviciile noastre și dorim să îi asigurăm că vom continua să inovăm și să adăugăm produse și servicii relevante în aplicația noastră pentru a-și putea administra serviciile financiare cât mai facil, conferind în același timp predictibilitate și mai mult control asupra propriilor bani”, a declarat Gabriela Simion, Revolut Romania Branch Head.
20% din totalul tranzacțiilor realizate cu Revolut în 2021 au fost pentru achiziția bunurilor de uz casnic și alimente sau pentru divertisment. În ceea ce privește creșterile, comparativ cu anul precedent (2020), cele mai mari, de +326%, +123% respectiv +111% au fost înregistrate pe segmentele cheltuieli generale, divertisment respectiv călătorii.
De altfel, indiferent de categoria de bunuri sau servicii achiziționate de români, tranzacțiile au fost pe un trend ascendent pe tot parcursul anului 2021, cele mai multe tranzacții fiind înregistrate pentru mărfurile alimentare și pentru serviciile de mobilitate. Mobilitatea a fost în creștere chiar și față de anul 2019, ultimul dinaintea pandemiei, românii efectuând de patru ori mai multe tranzacții anul trecut decât în anul 2019 pentru a achita servicii de transport.
Potrivit celor de la Revolut, în 2021 pare că apetitul românilor pentru călătorii și socializare să își fi revenit la cotele înregistrate înainte de pandemia de Covid-19. Astfel, anul trecut românii au cheltuit mai bine de 126 de milioane de euro pentru călătorii. Nu în ultimul rând, cheltuielile clienților Revolut cu serviciile HoReCa s-au apropiat de cifra de 180 de milioane de euro, cu 103% mai mult decât în 2020 și 150% mai mult decât în 2019.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall