ING Bank România implementează modelul de lucru flexibil: week-end prelungit și o zi pe săptămână de la birou, în medie
Data publicarii: 06-04-2022 | HR/CariereAngajații din sediul central al ING Bank România vor beneficia de un program pilot în ceea ce privește programul de muncă în perioada cuprinsă între 1 aprilie și 30 iunie. Astfel, timp de 3 luni, peste 300 de angajați au optat pentru moduri de lucru flexibile. Pe lângă programul clasic de la birou, aceștia vor avea posibilitatea de a alege între un program de lucru de 9 ore pe zi cu o jumătate de zi liberă în fiecare săptămână sau, un program de lucru de 9 ore pe zi cu o zi liberă la fiecare două săptămâni.
Angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri însă acest lucru nu este o condiție, ei având posibilitatea de a opta pentru oricare din zilele din săptămână, în funcție de preferințele lor personale ori de tipul de activitate al echipei din care fac parte astfel încât continuitatea muncii să fie asigurată.
„Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem,” spune Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România.
De asemenea, ING Bank România a anunțat și implementarea modului de lucru hibrid. Pe parcursul iernii, instituția financiară a derulat o serie de întâlniri consultative între echipele băncii cu scopul de a determina angajații și managerii acestora să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența fizică la birou. Astfel, începând cu luna curentă, angajații ING Bank vor veni în medie o zi pe săptămână la sediul central, în ziua atrasă împreună cu echipele lor.
“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.
Angajații pot lega aceste zile sau jumătăți de zi de weekenduri însă acest lucru nu este o condiție, ei având posibilitatea de a opta pentru oricare din zilele din săptămână, în funcție de preferințele lor personale ori de tipul de activitate al echipei din care fac parte astfel încât continuitatea muncii să fie asigurată.
„Pentru ca o cultură de flexibilitate să poată înflori, trebuie să existe o bază corect sedimentată și un teren pregătit înainte, din mai multe perspective. Trebuie ca infrastructura să ne permită și să faciliteze colaborarea, ca mentalitatea să fie una deschisă, să existe curaj de a experimenta cu noi formate și încredere că fiecare știe ce are de făcut și face acel lucru. Cei doi ani de pandemie au pregătit terenul pentru un astfel de proiect pilot și suntem curioși să vedem rezultatele în vară, impactul pe care l-a avut și dacă este fezabil să îl extindem,” spune Richard de Graaf, Director de HR ING Bank România.
De asemenea, ING Bank România a anunțat și implementarea modului de lucru hibrid. Pe parcursul iernii, instituția financiară a derulat o serie de întâlniri consultative între echipele băncii cu scopul de a determina angajații și managerii acestora să stabilească împreună activitățile pentru care este necesară prezența fizică la birou. Astfel, începând cu luna curentă, angajații ING Bank vor veni în medie o zi pe săptămână la sediul central, în ziua atrasă împreună cu echipele lor.
“În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei. Programele pe care le-am implementat sau urmează să le implementăm sunt și exerciții de onestitate față de noi înșine și de colegi, apropo de nevoile pe care le avem, dar și de comunicare între manageri și echipele lor.”, a completat Richard de Graaf.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare