Accor Masters of Travel 2022: Călătoriile de afaceri vor fi mai puține, dar orientate către un scop precis
Data publicarii: 14-09-2022 | EconomieEvenimentul anual Masters of Travel 2022 organizat de Accor Europa de Nord, și-a propus să ofere o nouă perspectivă în domeniul călătoriilor de afaceri în lumea post-pandemie. Potrivit unui grup de lideri de business din Europa din 10 industrii diferite, călătoriile de afaceri vor fi mai puține în perioada imediat următoare dar, mai orientate către un scop precis.Totodată, în cadrul evenimentului a fost demonstrat faptul că sustenabilitatea și bunăstarea sunt elemente cheie în prezent, într-o lume în care bugetele de carbon le-au înlocuit deja pe cele financiare.
În acest sens, este de așteptat ca cheltuielile cu călătoriile de afaceri să fie mai mici decât cele dinainte de pandemia de Covid-19. De altfel, Sophie Hulgard, Senior Vice-President Sales Northern Europe de la Accor, se așteaptă ca în acest an să aibă loc cu 20% mai puține călătorii de afaceri decât în 2019. De asemenea, un alt delegat al Masters of Travel a sugerat că vor fi cu 50% mai puține călătorii de acest gen. Sunt pe de altă parte prognoze care se bazează și pe avansul tehnologic, noile opțiuni de comunicare înlocuind nevoia de a călători cu excepția cazurilor în care acest lucru este eminamente esențial pentru afaceri.
Nevoia de întâlniri față în față este în continuare prezentă în relațiile de business. Astfel, potrivit Accor, angajații se așteaptă să obțină venituri cu 25% mai mari în urma întâlnirilor de acest gen decât în urma celor virtuale. Aceștia ar putea beneficia de asemenea de o serie de altfel de avantaje legate de bunăstare dar și de o interacțiune socială mai bună cu colaboratorii și colegii lor.
"Douăzeci La sută dintre întâlnirile de afaceri s-ar putea să fi dispărut pentru totdeauna, pentru a fi înlocuite de echivalente virtuale sau de conștientizarea faptului că pur și simplu nu au fost necesare de la bun început. În schimb, asistăm la apariția unui sector al călătoriilor de afaceri cu un scop mult mai precis, în care companiile doresc să maximizeze valoarea fiecărei călătorii pentru a reconecta echipele, a dezvolta cultura, a elabora strategii, a încheia afaceri și a consolida legăturile cu angajații”, a declarat Sophie Hulgard, Senior Vice President Sales Northern Europe, Accor.
„Călătoriile de afaceri permit conexiuni reale și au o putere și o valoare incredibile, nu doar în termeni financiari, ci - în noua mentalitate post-pandemică - o satisfacție și o bunăstare sporită a angajaților și, prin urmare, loialitatea față de angajatori. Dar viitorul călătoriilor de afaceri trebuie să excludă călătoriile irelevante și să le înlocuiască cu călătorii esențiale pentru afaceri, planificate în mod durabil și care să aducă beneficii pentru angajat, angajator și planetă," a adăugat aceasta.
Concluziile trase în urma evenimentului organizat de Accor amintit mai sus, este că într-o lume post-pandemică, orice călătorie va trebui să își justifice costul său în consumul de carbon.
În acest sens, este de așteptat ca cheltuielile cu călătoriile de afaceri să fie mai mici decât cele dinainte de pandemia de Covid-19. De altfel, Sophie Hulgard, Senior Vice-President Sales Northern Europe de la Accor, se așteaptă ca în acest an să aibă loc cu 20% mai puține călătorii de afaceri decât în 2019. De asemenea, un alt delegat al Masters of Travel a sugerat că vor fi cu 50% mai puține călătorii de acest gen. Sunt pe de altă parte prognoze care se bazează și pe avansul tehnologic, noile opțiuni de comunicare înlocuind nevoia de a călători cu excepția cazurilor în care acest lucru este eminamente esențial pentru afaceri.
Nevoia de întâlniri față în față este în continuare prezentă în relațiile de business. Astfel, potrivit Accor, angajații se așteaptă să obțină venituri cu 25% mai mari în urma întâlnirilor de acest gen decât în urma celor virtuale. Aceștia ar putea beneficia de asemenea de o serie de altfel de avantaje legate de bunăstare dar și de o interacțiune socială mai bună cu colaboratorii și colegii lor.
"Douăzeci La sută dintre întâlnirile de afaceri s-ar putea să fi dispărut pentru totdeauna, pentru a fi înlocuite de echivalente virtuale sau de conștientizarea faptului că pur și simplu nu au fost necesare de la bun început. În schimb, asistăm la apariția unui sector al călătoriilor de afaceri cu un scop mult mai precis, în care companiile doresc să maximizeze valoarea fiecărei călătorii pentru a reconecta echipele, a dezvolta cultura, a elabora strategii, a încheia afaceri și a consolida legăturile cu angajații”, a declarat Sophie Hulgard, Senior Vice President Sales Northern Europe, Accor.
„Călătoriile de afaceri permit conexiuni reale și au o putere și o valoare incredibile, nu doar în termeni financiari, ci - în noua mentalitate post-pandemică - o satisfacție și o bunăstare sporită a angajaților și, prin urmare, loialitatea față de angajatori. Dar viitorul călătoriilor de afaceri trebuie să excludă călătoriile irelevante și să le înlocuiască cu călătorii esențiale pentru afaceri, planificate în mod durabil și care să aducă beneficii pentru angajat, angajator și planetă," a adăugat aceasta.
Concluziile trase în urma evenimentului organizat de Accor amintit mai sus, este că într-o lume post-pandemică, orice călătorie va trebui să își justifice costul său în consumul de carbon.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare