Raiffeisen Bank oferă cel mai rapid instrument de plată interbancară în condiții de maximă siguranță – Plățile Instant
Data publicarii: 15-09-2022 | Finante-BanciÎncepând cu data de 7 septembrie 2022, clienții Raiffeisen Bank au posibilitatea de a face plăți interbancare instant pentru sume de până la 50.000 de lei, către conturi deschise la bănci aflate la celelalte bănci care participă la acest serviciu, precum Patria Bank, Vista Bank, BCR, Libra, CEC sau Banca Transilvania. De asemenea, rețeaua de bănci care s-au înrolat în acest program este în continuă creștere, alte trei astfel de instituții fiind în procedură avansată de testare.
În contextul exigențelor din ce în ce mai mari ale clienților băncilor din România, acest serviciu și-a demonstrat deja pe deplin utilitatea în ultimele luni. Presiunea vine din partea consumatorilor care își doresc o viteză din ce în ce mai mare de recepționare a banilor dar și o siguranță totală în ceea ce privește aceste transferuri de bani interbancare.
Durează mai puțin de zece secunde pentru a transfera sume de bani între două conturi aflate la bănci diferite, partenere în acest program. Durata medie a unui transfer, de la lansarea acestui serviciu și până în prezent, este de circa 4 secunde.
“Avem peste 2,3 milioane de clienți persoane fizice, din care jumătate (1,15 milioane) sunt clienți digitali. Prin lansarea plăților instant ne dorim să atragem în era digitală pe toți clienții noștri. Cine deține un cont curent la Raiffeisen Bank trebuie să folosească aplicația Smart Mobile, iar experiența lor de deținător de cont curent se va îmbunătăți semnificativ.
Așa cum știți costurile sunt 0, dacă se face o singură plată lunar. De asemenea, pot să-i asigur pe clienți că securitatea tranzacțiilor este permanent monitorizată de bancă prin toate mijloacele existente. E una dintre preocupările noastre majore.” a spus Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Serviciul de plăți interbancare instant a fost dezvoltat de TRANSFOND, operatorul Casei de Compensare Automare a plăților interbancare, în colaborare cu băncile comerciale care activează pe teritoriul țării noastre, Asociația Română a Băncilor și Banca Națională a României.
”Parteneriatul cu Raiffeisen Bank a reprezentat o evoluție importantă în dezvoltarea serviciului. Colaborarea foarte bună a echipelor TRANSFOND și Raiffeisen Bank în cadrul proiectului a dus la operaționalizarea reușită a serviciului și punerea acestuia la dispoziția clienților Raiffeisen Bank. Generalizarea plăților instant este un proces treptat și laborios, aspect des întâlnit în cazul serviciilor inovatoare, de tip ”game-changer”.
Adoptarea serviciului pe piața românească dovedește că procesul de maturizare a pieței locale de servicii de plăți evoluează în marja tendințelor pentru plățile de retail înregistrate la nivel european și global. Astfel, serviciile sunt construite în jurul ideii de asigurare a confortului, a ușurinței inițierii plății, dar și a utilității maxime generate de schimbul efectiv instantaneu de fonduri, atât pentru consumatorul final, cât și pentru beneficiarul plății”. – a declarat Sabin Carantină, Director General TRANSFOND.
În contextul exigențelor din ce în ce mai mari ale clienților băncilor din România, acest serviciu și-a demonstrat deja pe deplin utilitatea în ultimele luni. Presiunea vine din partea consumatorilor care își doresc o viteză din ce în ce mai mare de recepționare a banilor dar și o siguranță totală în ceea ce privește aceste transferuri de bani interbancare.
Durează mai puțin de zece secunde pentru a transfera sume de bani între două conturi aflate la bănci diferite, partenere în acest program. Durata medie a unui transfer, de la lansarea acestui serviciu și până în prezent, este de circa 4 secunde.
“Avem peste 2,3 milioane de clienți persoane fizice, din care jumătate (1,15 milioane) sunt clienți digitali. Prin lansarea plăților instant ne dorim să atragem în era digitală pe toți clienții noștri. Cine deține un cont curent la Raiffeisen Bank trebuie să folosească aplicația Smart Mobile, iar experiența lor de deținător de cont curent se va îmbunătăți semnificativ.
Așa cum știți costurile sunt 0, dacă se face o singură plată lunar. De asemenea, pot să-i asigur pe clienți că securitatea tranzacțiilor este permanent monitorizată de bancă prin toate mijloacele existente. E una dintre preocupările noastre majore.” a spus Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Serviciul de plăți interbancare instant a fost dezvoltat de TRANSFOND, operatorul Casei de Compensare Automare a plăților interbancare, în colaborare cu băncile comerciale care activează pe teritoriul țării noastre, Asociația Română a Băncilor și Banca Națională a României.
”Parteneriatul cu Raiffeisen Bank a reprezentat o evoluție importantă în dezvoltarea serviciului. Colaborarea foarte bună a echipelor TRANSFOND și Raiffeisen Bank în cadrul proiectului a dus la operaționalizarea reușită a serviciului și punerea acestuia la dispoziția clienților Raiffeisen Bank. Generalizarea plăților instant este un proces treptat și laborios, aspect des întâlnit în cazul serviciilor inovatoare, de tip ”game-changer”.
Adoptarea serviciului pe piața românească dovedește că procesul de maturizare a pieței locale de servicii de plăți evoluează în marja tendințelor pentru plățile de retail înregistrate la nivel european și global. Astfel, serviciile sunt construite în jurul ideii de asigurare a confortului, a ușurinței inițierii plății, dar și a utilității maxime generate de schimbul efectiv instantaneu de fonduri, atât pentru consumatorul final, cât și pentru beneficiarul plății”. – a declarat Sabin Carantină, Director General TRANSFOND.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall