Symphopay susține Sameday pentru extinderea soluției de plată cu cardul în rețeaua de easybox-uri
Data publicarii: 30-09-2022 | Finante-BanciSameday își optimizează procesul de plată cu cardul bancar la easybox prin integrarea platformei Symphopay. Se va îmbunătăți astfel experiența oferită clienților, deschizându-se de asemenea noi oportunități de dezvoltare a unor parteneriate în zona financiar-bancară.
Trecem printr-o perioadă în care comerțul online se bucură de o creștere fără precedent, clienții magazinelor online alegând metode moderne de plată și de livrare care să le confere atât confort cât și mai multă flexibilitate în alegerea opțiunilor de livrare și plată. Pentru a răspunde nevoilor societății moderne, Sameday a implementat deja soluția easybox-urilor, automatele de livrare din această rețea oferind nu doar flexibilitate cât și predictibilitate în ceea ce privește livrările de mărfuri care ajung la clienți în siguranță.
Easybox oferă de asemenea și flexibilitate și un confort al proximității, rețeaua dezvoltată crescând de la un an la altul, astfel încât majoritatea consumatorilor din orașele mari beneficiază deja de opțiunea de a alege un amplasament foarte aproape de domiciliu. Pe de altă parte, unul dintre elementele cheie care sporesc confortul acestor tip de livrări este posibilitatea de a opta pentru plata cu cardul la ridicarea coletului din Easybox-ul selectat.
Compania românească de tehnologie financiar-bancară, Symphopay, a răspuns cerințelor Sameday pentru dezvoltarea unei soluții fiabile de plată cu cardul neasistată. Aceasta a oferit un pachet complet integrat care include atât terminale de plată cât și o platformă software de gestionare și raportare în timp real, care include de asemenea și protocoalele de integrare care ajută la dezvoltarea unei experiențe de plată simple, prietenoase și intuitive. Symphopay are de asemenea și posibilitatea de a se conecta la multiple bănci și de a integra diferite sisteme de loialitate ce duc la creșterea satisfacției clienților dar și la mărirea numărului acestora.
”Integrarea și dezvoltarea unei soluții de plată adaptată nevoilor noastre sunt elemente esențiale pentru a controla și a crește valoarea pe care o propunem clienților easybox. Tehnologia dezvoltată de Symphopay contribuie la personalizarea fluxurilor și accesarea unor noi oportunități, inclusiv prin deschiderea către noi parteneriate din zona financiar-bancară.” declară Lucian Baltaru, CEO Sameday.
”Suntem extrem de onorați să fim parteneri într-un proiect de asemenea anvergură unde componenta de plăți reprezintă un element strategic în dezvoltarea rețelei easybox. Trendul crescător în dezvoltarea de soluții cu plată neasistată (sisteme self-service) a fost vizibil și înainte de pandemie însă s-a accelerat în ultimii doi ani. Rolul nostru ca integrator este să susținem băncile și comercianții în eforturile de digitalizare și transformare a plăților în noi oportunități de business.” declară Daniel Nicolescu, Co-fondator și CEO Symphopay.
În acest moment, Sameday dispune de peste 3200 de locații easybox în România, planul companiei fiind cel de a extinde această rețea până la 4000 de locații până la finele anului curent. Printre comercianții care oferă opțiuni de livrare în aceste locații se numără Emag, evoMag, Flanco, Fashion Days, Libris, Intersport, Notino sau Decathlon.
Trecem printr-o perioadă în care comerțul online se bucură de o creștere fără precedent, clienții magazinelor online alegând metode moderne de plată și de livrare care să le confere atât confort cât și mai multă flexibilitate în alegerea opțiunilor de livrare și plată. Pentru a răspunde nevoilor societății moderne, Sameday a implementat deja soluția easybox-urilor, automatele de livrare din această rețea oferind nu doar flexibilitate cât și predictibilitate în ceea ce privește livrările de mărfuri care ajung la clienți în siguranță.
Easybox oferă de asemenea și flexibilitate și un confort al proximității, rețeaua dezvoltată crescând de la un an la altul, astfel încât majoritatea consumatorilor din orașele mari beneficiază deja de opțiunea de a alege un amplasament foarte aproape de domiciliu. Pe de altă parte, unul dintre elementele cheie care sporesc confortul acestor tip de livrări este posibilitatea de a opta pentru plata cu cardul la ridicarea coletului din Easybox-ul selectat.
Compania românească de tehnologie financiar-bancară, Symphopay, a răspuns cerințelor Sameday pentru dezvoltarea unei soluții fiabile de plată cu cardul neasistată. Aceasta a oferit un pachet complet integrat care include atât terminale de plată cât și o platformă software de gestionare și raportare în timp real, care include de asemenea și protocoalele de integrare care ajută la dezvoltarea unei experiențe de plată simple, prietenoase și intuitive. Symphopay are de asemenea și posibilitatea de a se conecta la multiple bănci și de a integra diferite sisteme de loialitate ce duc la creșterea satisfacției clienților dar și la mărirea numărului acestora.
”Integrarea și dezvoltarea unei soluții de plată adaptată nevoilor noastre sunt elemente esențiale pentru a controla și a crește valoarea pe care o propunem clienților easybox. Tehnologia dezvoltată de Symphopay contribuie la personalizarea fluxurilor și accesarea unor noi oportunități, inclusiv prin deschiderea către noi parteneriate din zona financiar-bancară.” declară Lucian Baltaru, CEO Sameday.
”Suntem extrem de onorați să fim parteneri într-un proiect de asemenea anvergură unde componenta de plăți reprezintă un element strategic în dezvoltarea rețelei easybox. Trendul crescător în dezvoltarea de soluții cu plată neasistată (sisteme self-service) a fost vizibil și înainte de pandemie însă s-a accelerat în ultimii doi ani. Rolul nostru ca integrator este să susținem băncile și comercianții în eforturile de digitalizare și transformare a plăților în noi oportunități de business.” declară Daniel Nicolescu, Co-fondator și CEO Symphopay.
În acest moment, Sameday dispune de peste 3200 de locații easybox în România, planul companiei fiind cel de a extinde această rețea până la 4000 de locații până la finele anului curent. Printre comercianții care oferă opțiuni de livrare în aceste locații se numără Emag, evoMag, Flanco, Fashion Days, Libris, Intersport, Notino sau Decathlon.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare
- BNR a decis să mențină rata dobânzii de politică monetară la 7,00% pe an
- Proiectul GirlPower Network: Transformarea Educației în Mediul Rural Românesc
- Opinie Deloitte: Sanctiunile aplicabile in cazul neconformarii la sistemul de raportare RO e-Factura
- NN Romania o numeste pe Eszter Martin in rolul de Chief HR Officer