iNES: Piata serviciilor de televiziune prin Internet poate creste cu 300% in acest an
Data publicarii: Astazi, 19-02-2007 | IT&C
"Estimam ca in 2007 se va inregistra o crestere intre 200% si 300% pentru serviciul iNES-IPTV, singurul de acest gen de pe piata romaneasca. Evolutia pe care o asteptam in 2008 depinde foarte mult de gradul de penetrare pe care il vom obtine in 2007 si de asemenea, de posibila aparitie a altor operatori IPTV pe piata romaneasca. In orice caz, daca luam in considerare estimarile cu privire la Europa, putem sa ne asteptam la o evolutie substantiala a acestui tip de servicii si in Romania.", a declarat Radu Rusu, director de oparetiuni in cadrul grupului iNES.
La ora actuala, iNES IPTV detine in Bucuresti o retea cu o intindere de aproximativ 1.500 de km, aceasta extinzandu-se cu fiecare instalare si necesitand un program de investitii continue, atat in imbunatatirea permanenta a ariei de acoperire, cat si a infrastructurii de management pe care aceasta o necesita, au adaugat reprezentantii companiei precizind ca dezvoltarea acestui serviciu este in stransa legatura cu dezvoltarea retelei de fibra optica securizata.
La nivel mondial, conform unui raport In-Stat se aprecia ca la mijlocul anului 2006, existau la nivel mondial 15 milioane de utilizatori ai serviciilor de televiziune High-Definition, numarul acestora asteptandu-se sa creasca pana la 20,3 milioane de utilizatori la sfarsitul anului. Cu toate acestea, cresterea pietei de televiziune prin Internet este incetinita de faptul ca pana la ora actuala, aceasta tehnologie este prezenta intr-un numar foarte mic de tari. Mai mult decat atat, conform datelor din 2006, 91% din totalul utilizatorilor de servicii HDTV erau concentrati in tari ca Statele Unite ale Americii si Japonia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara