Kaufland a investit in al 20-lea magazin din Targu-Jiu aproximativ 8 milioane de euro
Data publicarii: 20-02-2007 | Afaceri
Cel de-al douazecilea hipermarket Kaufland se va deschide joi, 22 februarie 2007 la Targu-Jiu, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Investitia din Targu-Jiu se ridica la aproximativ 8 milioane de Euro. Pe terenul de aproximativ 24.500 de metri patrati a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafata de 6.350 de metri patrati si o parcare pentru clienti de 330 de locuri. Intrarea Kaufland pe piata romaneasca a avut loc pe 13 octombrie, prin deschiderea primului hipermarket in Bucuresti, in zona Bucur Obor. In 24 noiembrie a fost inaugurat cel de-al doilea magazin Kaufland in Ramnicu Valcea si a urmat al treilea in 15 decembrie, la Ploiesti. Pe 2 februarie 2006, s-a deschis al patrulea hipermarket Kaufland in Alba Iulia. A urmat Timisoara, pe 23 februarie 2006, Baia Mare in 16 martie, Targu Mures in 11 aprilie, Galati in 4 mai, Cluj in 15 iunie, Hunedoara in 13 iulie, Satu Mare in 27 iulie, Suceava in 24 august, un al doilea magazin in Timisoara, in 12 octombrie, Targoviste in 19 octombrie, Bistrita in 2 noiembrie, Pitesti in 23 noiembrie, Bucuresti - Barbu Vacarescu in 20 decembrie, Piatra Neamt in 25 ianuarie 2007 si Turda in 15 februarie.
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro.
Concernul Kaufland este reprezentat de peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. In luna martie a anului trecut a fost deschis si in Bulgaria primul magazin Kaufland.
Pana in prezent, investitia totala a Kaufland in Romania a ajuns la aproximativ 280 de milioane de Euro.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități