Giorgio Armani vrea sa-si vanda imperiul
Data publicarii: 20-02-2007 | International
Designerul italian Giorgio Armani a afirmat pentru prima oara ca este pregatit sa-si vanda imperiul, intr-un interviu publicat marti, de cotidianul german Handelsblatt, informeaza AFP. ''Sunt gata sa-i vand celui care ofera mai mult'', a declarat Armani cotidianului economic german, cu ocazia inaugurarii unei expozitii la Milano. Analistii au speculat ca Armani (72 de ani) va vinde intreg grupul, mai ales ca nu are niciun copil caruia sa-i lase mostenirea.
L'Oreal, care colaboreaza deja cu Armani in industria parfumeriei si cosmeticelor, este citat ca un potential candidat.
Grupul Armani, evaluat la circa 5 miliarde de euro, cuprinde, pe langa linia traditionala 'Giorgio Armani', o linie mai tanara, 'Emporio Armani', o linie de decoratiuni interioare 'Armani Casa' si o serie de hoteluri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități